hyllemannen Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Jeg har fått i oppgave å passe en hamster i 24 dager, Noen forslag til aktiviteter rundt dette? Sant skal sies at eieren er bekymret for at den kommer til å dø iløpet av denne perioden, siden øyet er helt rødt og hun tror det har kreft. I tillegg til det så vakler den rundt i buret som om den er full og tar ikke helt for seg. Jeg skal da altså mest sannsynlig ha ansvar for den i sine siste dager, og det er da naturlig som det mennesket jeg er at vi skal finne på noe gøy. Forrige gang jeg hadde den spilte vi beerpong med den, og det falt i god smak hos både gjester og hamsteren selv, dessuten ga jeg han en ordentlig revemiddag med reinsdyrkjøtt og vin. Sant skal sies at jeg har allerede hatt min første dag med hamsteren. Dag.1 Litt trøtt idag visst, Så for å unngå konfrontasjoner så lar jeg han få sove i fred resten av dagen. Kanskje en liten oppkvikker av et par dråper jegermaister før midnatt, men det vil tiden vise! Endret 1. juni 2012 av hyllemannen 2
Leonora8 Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Jeg vet ikke riktig hva som ville vært reelt i en situasjon som dette.. Hva med å hoppe i fallskjerm sammen med hamsteren? Har h*n vær på café før? Kino er jo alltid en slager det også. Lykke til!! 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 herregud du putter han på en tallerken og sånn OMG du er gaaal!!!!!!! dyremishandler er du!
Gjest Bartenina Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Ørkenrotta mi, Åge, vet å kose seg. Han har lekt med katta, fått duftkjertelen sin til å hovne og SPREKKE kun så han kunne få bite seg fast i finger'n til dyrlegen, oooog sist uke prøvde han seg på en svømmetur i dusjsluken. Til inspirasjon kanskje? sånn ellers bruker han å krype under dyna når jeg har lagt meg og kosebite meg i tåa, før han lager seg et reir i sokkeskuffen min.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 bare meg som reagerer på at dette ikke er gøy??
Sugerøret Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har fått i oppgave å passe en hamster i 24 dager, Noen forslag til aktiviteter rundt dette? Sant skal sies at eieren er bekymret for at den kommer til å dø iløpet av denne perioden, siden øyet er helt rødt og hun tror det har kreft. I tillegg til det så vakler den rundt i buret som om den er full og tar ikke helt for seg. Jeg skal da altså mest sannsynlig ha ansvar for den i sine siste dager, og det er da naturlig som det mennesket jeg er at vi skal finne på noe gøy. Forrige gang jeg hadde den spilte vi beerpong med den, og det falt i god smak hos både gjester og hamsteren selv, dessuten ga jeg han en ordentlig revemiddag med reinsdyrkjøtt og vin. Sant skal sies at jeg har allerede hatt min første dag med hamsteren. Dag.1 Litt trøtt idag visst, Så for å unngå konfrontasjoner så lar jeg han få sove i fred resten av dagen. Kanskje en liten oppkvikker av et par dråper jegermaister før midnatt, men det vil tiden vise! Makan til tull! Om dyret er sykt,skal det til vetrinær. Det andre jeg har uthevet er dyremishandling. Hele må være tull.rapportert!
Gjest Lille-pus Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Jeg stenger denne tråden nå da den karakteriseres som en ren tulle-/trolle tråd og omtaler konkrete tilfeller av lovbrudd (dyremishandling). Eventuelle spørsmål tas i PM til meg eller alternativt i eneg tråd på Ris&Ros. Lille-pus (mod) 3
Anbefalte innlegg