Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk deg at han du er sammen med hadde fridd i kveld?( forutsatt at dere har et noenlunde seriøst forhold). Hva hadde du svart?

Dersom du er heeelt sikker er jo saken relativt grei vil jeg tro, men dersom du er usikker vill du vært 100 % ærlig og sagt hvorfor? Eller ville du prøvd å ro litt for å unngå å såre vedkommende?

Hilsen en som ville svart ja! ( men ikke for 1 år siden..grunnet økonomi osv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ledd av ham og sagt "greit, men da gjør vi det sprøtt" for jeg har nemlig ikke lyst til å gifte meg.

Vi har bygd hus sammen og har barn så det er ikke uforpliktende forholdet vårt, men jeg ønsker bare ikke å bli noens kone... skulle jeg gjøre det måtte det være bare oss to i Las Vegas eller noe annet artig!

:P

Gjest Dolphina
Skrevet

Aner egentlig ikke!

FØler meg litt for ung gitt...

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt problemer med å si nei, og hvorfor svaret ble som det ble!!

Exen min fridde, og jeg sa nei. Jeg forklarte hvorfor, selv om jeg visste det ville være vondt å høre det. Jeg syntes det var bedre at han visste hvor ståa var, enn at han skulle gå rundt å tro at ting ville forandre seg!!

(Men sånn pr i dag...har jeg allerede sagt ja til min kjære sambo!!! :hjerter: )

Skrevet
Tenk deg at han du er sammen med hadde fridd i kveld?( forutsatt at dere har et noenlunde seriøst forhold). Hva hadde du svart?

Dersom du er heeelt sikker er jo saken relativt grei vil jeg tro, men dersom du er usikker vill du vært 100 % ærlig og sagt hvorfor? Eller ville du prøvd å ro litt for å unngå å såre vedkommende?

Hilsen en som ville svart ja! ( men ikke for 1 år siden..grunnet økonomi osv)

Jeg har bare vært sammen med kjærsten min i ca ett halvt år, men det er et seriøst forhold fordet.

Dersom han hadde fridd i kveld, så hadde jeg sagt ifra om at dette er altfor tidlig og at det er ett par ting vi må se på før vi engang kan komme så lang som å flytte sammen!

Jeg tror på ærlighet, selv om det kan såre, så er det riktigere for meg å være 100% ærlig slik at vi vet hvor vi har hverandre og hvorfor vi har hverandre der. Å være sammen med meg, VIL innebære en viss risiko for å sitte såret av og til, på lik linje med at man risikerer å bli såret i etthvert forhold. Slik må det nesten være synes jeg, ellers vil det vel lett innebære at den ene føyer seg den andre, kun i redsel for sårede følelser?

Skrevet

Det er helt uaktuelt å gifte seg nå, uansett hvor flott og fantastisk forhold og mann.

Skrevet

Da hadde jeg blitt veldig overraska, men jeg hadde sagt ja.

Skrevet

Jeg hadde sagt ja... Har vært sammen med samboeren min i snart 6 år og ser ikke den at det blir den store forskjellen for oss om vi er gift eller ikke. Men hvis han hadde fridd og ville gifte seg hadde jeg selvfølgelig sagt ja selv om vi i utgangspunktet har det fint nok som vi har nå. Det hadde nok neppe blitt noe kirkebryllup med kjole og hvitt da hverken jeg eller sambo har noe lyst til det, men et lite bryllup på rådhuset, kanskje bare med sambo og meg evt med de helt nærmeste.

Jennifer

Skrevet

Jeg hadde sagt nei. Vi har vært sammen 5 år i mai, men jeg er bare 21 år gammel og føler meg alt for ung til å gifte meg. Synes vi har det fint som vi har det :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg hadde sagt ja på flekken. Men jeg ville blånektet på stort kirkebryllup, og spesielt hvis moren og søsteren hans på liv og død ville legge seg oppi ting. Jeg vil gjerne bli gift, men hater selskaper, og vil gjerne gjøre ting på min måte, og ikke bare blindt følge tradisjoner.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde svart ja uten tvil. Av mange grunner.

Alt stemmer!

Gjest Anonymous
Skrevet

Til dere som sier dere er for unge.. hvor unge er dere da?

jeg har sagt JA jeg, blir 22 dette året, hadde vært sammen i 2,5 mnd (ikke kom å døm , hver så snill.. vet hvordan noen her inne er)

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Oi, skummel tråd.... *løper ut igjen*

Skrevet

Jeg forlova meg med min kjære når jeg var 20 og han var 23. Vi forlova oss etter 2 måneder og 6 dager. Nå har vi vært sammen i snart 4 år. Vi har ikke giftet oss ennå, fordi vi har rett og slett ikke råd ennå. Vi har det fint uansett da, men det skal bli fint å gifte seg en gang i fremtiden. :D

Så nei.. ingen tvil..her hadde det blitt et stort JA!

Skrevet

Jeg hadde svart ja uten å nøle et sekund!

For meg er det ikke så viktig med stort kirkebryllup (har hatt et allerede) men dersom han ønsker et sånnt, blir det ikke i år. Må spare litt penger, og ikke gifte oss midt oppi fødsel og "nyforeldrestress".

Ellers kan jeg gifte meg når som helst. Er ikke i tvil om at han er mannen i mitt liv.

:hjerter:

Skrevet

Jeg hadde sagt JAAA! Kanskje vi skal få barn med en gang også?? :ler:

Skrevet

Hadde svart nei.

Hadde jeg spurt ham, hadde han også svart nei.

Vi er enige om å leve som samboere, trives veldig godt med det!

Det eneste vi har som kan minne om "den hellige ektestand" er at vi bærer gullringer med kun hverandres fornavn inngravert... Kun en ting mellom oss to, en slags evig forbindelse.. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...