Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #21 Del Skrevet 20. februar 2004 pen? ja stilig? nei.. (det blir en selvmotsigelse.. for det er så totalt ustilig å røyke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skorsteina Skrevet 28. februar 2004 #22 Del Skrevet 28. februar 2004 Her var det mye tåpelig snakk! Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg bryr meg, men ble sinna gitt! Rullings er godt, harry? ja, men godt! Det er mye som er harry.. Røyker selv rullings fra tid til annen og har ikke av den grunn hatt noe problem hos damene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 15. mars 2004 #23 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg må le av alle de fordømmende og lite gjennomtenkte utsagnende som kommer i røykediskusjoner på dette forumet. Jeg har virkelig lyst til å slutte å røyke. Jeg tror egentlig de fleste som røyker går med et ønske å slutte.. MEN! Det er ikke lett og dere som da setter dere opp på deres høye hvite hester og sier til "oss der nede" at VI mangler viljestyrke og karakter siden vi har store problemer med å slutte.. Så bør du selv sette ned og prøve et lite eksperiment: Sett deg ned og hold pusten. Hold pusten i ca 1 til 1og 1/2 minutt Den følelsen du nå har av at du MÅ ha oksygen den hadde jeg 24 timer i døgnet når jeg skulle prøve og slutte. Den eneste forskjellen på dere og "oss" er at vår svakhet er der for alle til å beskue og fordømme. Deres svakheter syns ikke like godt. Selv om jeg ikke er religiøs så er jeg fristet til å si "La den som er uten synd kaste den første sten" Vær så snill å prøv å forstå.. Dette er ikke lett for oss og blir heller ikke lettere av at folk lirer av seg fraser slik som "alle som røyker er svake og dumme". Tenk dere litt bedre om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå