Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan du noen gang huske å ha sett en stilig/pen mann eller stilig/pen dame røyke rullings?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javisst :P

Hvis det er rullings vs. sigaretter du mener så er det ikke mer sexy/usexy å rulle........lukter mindre av rulletobakk også!!

Skrevet
Kan du noen gang huske å ha sett en stilig/pen mann eller stilig/pen dame røyke rullings?

Ja! :D

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Nei, jeg synes rullings er harry!

Skrevet

Selvfølgelig - og uavhengig av inntekt og stilling (men de drar gjerne fram sig.pakka ved mer offisielle sammenkomster).

Det skal være litt harry, eller blir det harry...

Skrevet

Jeg røyka rullings før - fordi det smaker bedre og lukter mindre - og jeg er hvertfall ikke stygg.

Gjest Anonymous
Skrevet

all røyking er tragisk.. det ødelegger hele intrykket en person gjør..

:kvalm:

om de er ferdigrullet eller rulles selv, har svært lite med saken å gjøre :roll:

Skrevet

Nei, faktisk ikke :o

Men det kan godt hende det er en del stilige folk som røyker rullings....

Vet ikke jeg... Men jeg synes handlingen i seg selv er harry...

Gjest Anonymous
Skrevet
all røyking er tragisk.. det ødelegger hele intrykket en person gjør..

:kvalm:

om de er ferdigrullet eller rulles selv, har svært lite med saken å gjøre :roll:

Har ikke du noen skavanker selv da??

Så hvis du ser en person som røyker, tenker du at: Åhneiii h*n røyker så denne personen kan ikke jeg snakke med!? tåpelig nykkkeoppførsel! :flekke:

Gjest Anonymous
Skrevet
Har ikke du noen skavanker selv da??:

jo.. klart det.. :)

Så hvis du ser en person som røyker, tenker du at: Åhneiii h*n røyker så denne personen kan ikke jeg snakke med!? :

nei, det gjør jeg ikke.. (hvor har du fått det i fra?)

tåpelig nykkkeoppførsel!   :flekke:

??? hva da? en oppdiktet ide du har om hvordan jeg er?

jeg sa ikke at jeg ikke kan snakke med røykere eller at jeg selv er perfekt.. det jeg sier er at røyking er en typisk skavank (med dine ord) og at om det er sigaretter eller rullings har lite med hvor ille det er..

jeg kan omgås røykere.. akkurat som jeg kan omgås folk med andre feil..

røyking er likefult en "feil".. og det er og ser tragisk ut..

Skrevet

Nei.

En stilig/pen mann røyker ikke. :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det har jeg, jeg er faktisk gift med en :lol::lol:

Gjest Anonymous
Skrevet
En stilig/pen mann røyker ikke.  :briller:

nettopp!

:enig:

Skrevet

Å sitte og patte på en sammenrullet papirbit med tørka blader i, som brenner i den ene enden og hvor man suger i seg røyk i den andre enden er HARRY enten den er hjemmerulla eller ikke....

Gjest blåveis ikke innlogget
Skrevet
Å sitte og patte på en sammenrullet papirbit med tørka blader i' date=' som brenner i den ene enden og hvor man suger i seg røyk i den andre enden er HARRY enten den er hjemmerulla eller ikke....[/quote']

applaus for mysan!!

Skrevet

Det som virkelig er harry er mennesker som er så desperat redde for å virke harry at de starter idiotiske tråder for å få bekreftet at det slettes ikke er de som er harry! :sjarmor:

Skrevet
Det som virkelig er harry er mennesker som er så desperat redde for å virke harry at de starter idiotiske tråder for å få bekreftet at det slettes ikke er de som er harry! :sjarmor:

:ler: ja, ja.. la oss si det sånn.. (aner ikke hva GG snakker om.. men han høres ut som han trenger litt trøst.. )

Skrevet

Bluebird skrev:

Nei.

En stilig/pen mann røyker ikke.:briller:

Enig!

Skrevet

Definitivt !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...