AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Jeg er ikke så sikker på hvor jeg skal begynne, likevel gjør jeg et forsøk Dette er vel tanker jeg aldri har delt med nærmeste. Nå føler jeg for å få ut frustrasjon :gjeiper: Første gang jeg så h*n var det eksplosjon i magen. Kjærlighet ved første blikk kan man si. Jeg holdt dette for meg selv og var veldig opptatt av å ikke bli avslørt i 3år. Det var blant annet pga alder. Denne forelskelsen forsvant gradvis ettersom jeg ikke så mye til h*n lenger. Ettersom jeg ble eldre var h*n der innimellom. Jeg klarte ikke la vær å flørte, erte, og konkurrere. H*n var jo alltid med på "leken", Men skjønte h*n det? Vi var på fest en gang og da ville jeg slå til. H*n virket med på "leken". Men kunne plutselig endre "tone", løpe vekk og unngå, så fort vennene våres var i nærheten. Så var vi alene igjen og jeg satt på fanget og små prater. Mens vi prater ser h*n heller ned på fanget sitt eller om det var skoa mine, vet jeg ikke. H*n virket litt stiv av skrekk men samtidig rolig holdning. Da tolket jeg at h*n ikke likte meg og ga opp. Nå har det gått 6-7år med andre forhold og barn inn i bildet. Fremdeles er h*n umulig å gi slipp på. Jeg blir GÆRN!! Etter det jeg har forstått så har h*n ikke vært i noen spesielle forhold før. Kan jo være at h*n har hatt noen, bare ikke sakt noe. Jeg føler nesten for å slippe bomben, men jeg tørr virkelig ikke. Nå har vi kanskje kjent hverandre i 20år snart og er redd dette vil, jeg vet ikke.. Tror h*n vil bli meget sjokkert for det første. Det var deilig å få det ut, Takk
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Har han barn og kone? Isåfall, er det nesten ikke noe du kan gjøre. Eller så kan du ta det valget å si det til han hva du føler, så ligger ballen på han sin side. Da tar han kontakt om han føler noe igjen.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Nei, alltid vært singel som jeg vet om. Hvis det var tilfelle at personen ikke var singel, da hadde jeg latt det ligge. Personen har ikke barn.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Nei, men da er det jo ingen problem. Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt det til han, så fikk han ta kontakt om han følte det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå