Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Janus
Skrevet

Noen planer for kvelden og resten av helgen?

God helg!

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bobler
Skrevet

I kveld skal jeg deppe, i morgen skal jeg jobbe og søndag skal jeg på en hundeutstilling i drammen og spise middag med pappa + søstre :)

Skrevet

Drikker bort den sosiale angsten i skrivende stund i håp om å overleve en kveld på by`n.

I morgen vanker det taklegging! Glæææær mæ! not

• Liker 1
Skrevet

Tjaa. I dag har jeg tenkt å syns litt synd på meg selv. Og i morgen har jeg planer om å dra i bursdag! (Og der kom jeg på at jeg må få kjøpt bursdagsgave i morgen også)

Gjest Janus
Skrevet

Tjaa. I dag har jeg tenkt å syns litt synd på meg selv. Og i morgen har jeg planer om å dra i bursdag! (Og der kom jeg på at jeg må få kjøpt bursdagsgave i morgen også)

Du har et veldig pent nick. Om du hadde hatt stor P hadde det vært enda penere. Og om det var ditt virkelige navn kunne jeg giftet meg med deg uten å vite noe mer på forhånd.

Hvorfor synes du synd på deg selv?

:tristbla:

Gjest Janus
Skrevet

Drikker bort den sosiale angsten i skrivende stund i håp om å overleve en kveld på by`n.

Nice.

Going solo?

Har åpnet en flaske vin selv, så får vi se hva som skjer når jeg er ferdig på jobb.

Skrevet

Skal bare være hjemme og slappe helt av! I morgen er det bursdag, og så videre på byen! :danser:

Skrevet

Du har et veldig pent nick. Om du hadde hatt stor P hadde det vært enda penere. Og om det var ditt virkelige navn kunne jeg giftet meg med deg uten å vite noe mer på forhånd.

Hvorfor synes du synd på deg selv?

Å, det var flott sagt det!

Er vel ikke så synd på meg egentlig... Men har vel en av disse gråe dagene da. Godt jeg har musikk på ørene, det er det beste som finnes :digge:

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Denne helgen da?

Jeg har blitt lettere syk, så om forestående treningsøkt ikke kurerer meg (sannsynligvis blir jeg verre, men jeg vet ikke mitt eget beste), så ser det mørkt ut for mine originale planer.

Skrevet

Vel, jeg tjuvstartet helgen litt i går, så i dag har jeg en rolig hjemmedag helt alene. Har bakt og fylt fryseren med forskjellig godt, og fåttt litt orden på leiligheten.

I morgen blir det bursdagsfest, og på søndag skal jeg hjelpe en venninne å flytte :-) I mens jeg fortsetter å krysse fingrene for at HiOA ikke rekker å kalle inn klassen min til å ta den utsatte eksamenen nå som streiken er over. Feriemoduset har inntatt kroppen min!

God bedring til deg, Janus :-)

Skrevet

Nice.

Going solo?

Har åpnet en flaske vin selv, så får vi se hva som skjer når jeg er ferdig på jobb.

Går alltid solo, trives best med å kunne komme og gå som jeg vil uten å ha det sosiale presset hengende over skuldrene :sjenert:

Sett bort fra denne helga da.. Nå vanker det en hyggelig duo ;)

Gjest Stille vann
Skrevet

I morgen skal jeg ut, på konsert og det er meldt MASSE regn :tristbla:

Skrevet

EM, EM og mer EM. Ellers ikke eeeeen dritt :forvirret:

Gjest fjosa
Skrevet

Idag drikker jeg vin og koser med alene.

Imorgen skal jeg besøke kjæresten min :)

Har planer om å få ryddet litt i helgen, men det pleier å renne bort i sanden..

Skrevet

Svært lite, og helst ingenting :D

Jeg skal lage sushi i morgen til mannen kommer hjem fra øvelse, og i kveld har jeg ikke engang begynt å tenke på noe mat. :fnise:

Har klart å potte om aloevera'en min i det minste da, nå gjenstår det å se om de tre stiklingene kreperer hardt og brutalt, eller heller går en årelang sakte død i møte.

Skrevet

nå sitter jeg og drikker men skal ikke ut...forever alone :gjeiper:

imorgen skal jeg være litt her og der og faktisk gå ut pga bursdag,og søndag skal jeg gå tur langs akerselva(oppover)og vaske og rydde,kanskje bake mer brød..begynner å gå tom....men først:ØL!!!

Gjest Janus
Skrevet

God bedring til deg, Janus :-)

Takk snille, søte deg. :)

Dro nettop en stripe med pulverisert paracetamol i nesen, før jeg svelgte to til med en slurk vodka.

Går ut døren nå med en flaske vin, så får det gå som det går.

God helg!

Men først:ØL!!!

Skål!

:gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

I kveld har vi sett på Buffy, spist taco og nå gomler jeg marengs..

Jobb imorra, så skal jeg prøve å lage iskrem!

Skrevet

Det er EM, så det er blir aktiviteter uten samboern denne helga.

Jeg skal lage et smykkestativ i helgen, til å henge opp øredobber, armbånd og halskjeder. Når den er ferdig, så skal den henges på veggen på soverommet.

Utenom det så blir det jobbing på søndag og ellers masse soving så jeg får hentet inn søvnmangelen fra uka som var ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...