macy_s Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Jeg hr hatt påvist PCOS i over 10 år. Jeg jeg sluttet på pillen i 2007 tok det nesten 3 år før jeg ble gravid. I denne prøve perioden, gikk jeg på provera og pergotime, samt metformin. Men da jeg ble gravid hadde jeg sluttet på alt av medisiner fordi jeg ble litt amper, smat at jeg var sliten av å håpe hver mnd at noe kunne ha skjedd. JEg ble gravid høsten 2009 og fikk et herlig barn i 2010. Under gaviditeten fikk jeg svangerskaps diabetes, men dette forsvant etterpå. Et år etter fødselen sluttet jeg på mini pillen, og etter 6mnd gikk jeg til legen fordi jeg mistenkte diabetes. JEg har nå fått diagnosen diabetesen, og i følge legen er det ikke uvanslig at folk som har PCOS også har diabetes, og at de dermed er ekstra strenge på at blodsukker, BMI, og vekt skal være stabile. Lurte på om noen andre som prøver der ute også er i samme situasjon som meg. Ønsker meg gjerne ett barn til, men er veldig heldig som har fått et nydelig barn. Føler at det ikke er samme stress i kroppen denne gangen som sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå