Ryvre Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Kjøpte nytt kjøleskap i januar. Syns det bråker litt vel mye, men har vendt meg til det. Lyden som kom nå i sta var derimot noe jeg ikke har hørt før og jeg begynte å lure på om det var i ferd med å ryke, men det funker enda. Det hørtes ut som en merkelig gressklipper og når jeg gikk ut på kjøkkenet så "trommet"/buldret det skikkelig i kjøleskapet. Altså ikke vanlig kjøleskapslyder som bare var ekstra høye. Ringte mannen min og han lurte på om det kanskje kunne være noe defrosting eller noe. Noen som har opplevd noe lignende?
Margit25 Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Ikke slike lyder, men vi har lyder som kan høres ut som en ku som rauter :O Utrolig irriterendes... Men det funker!
Minya Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Ikke slike lyder, men vi har lyder som kan høres ut som en ku som rauter :O Utrolig irriterendes... Men det funker! :skratte: Haha, hva faen?!
Ryvre Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2012 Ja slike lyder lager mitt kjøleskap også. Norn ganger høres det ut som en rautende ku, andre ganger som en misfornøyd katt Men denne lyden som kom i går var mer som en dunkende lyd jeg aldri har hørt før.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Vårt kjøleskap høres også ut som en jamrende katt
Miss Independent Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Ja slike lyder lager mitt kjøleskap også. Norn ganger høres det ut som en rautende ku, andre ganger som en misfornøyd katt Men denne lyden som kom i går var mer som en dunkende lyd jeg aldri har hørt før. Hahahahah!! Har samme lyder i mitt, katten høres også fornøyd ut i blandt- Pprrrh. Er dette normalt altså? Høres ikke normalt ut.. Har søkt litt rundt på nettet for å finne utav hva dette er, og nå fant jeg din spot on beskrivelse.
Wonderbitch Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Haha tror disse lydene er ganske vanlige:-) mitt tordner litt en gang iblandt det også, men virker fremdeles fint:-) men må le litt av gjester som skvetter himmelhøyt når det setter igang:-) Noen ganger kommer det også slike knirkelyder som om noen går på et gammelt tregulv.. I begynnelsen gikk jeg alltid ut på kjøkkenet (som også er i inngangspartiet) for å se om det var noen der, men "hører" ikke lydene lenger nå.. Værre er det med gjestene som tror noen har kommet inn uten å banke på, for så å vandre rundt på kjøkkenet! Åh- de uttrykkene er priceless!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Vi har også ku-kjøleskap. Det rauter og knirker, og ofte lager det "bankelyd" også, som om noen sitter bak kjøleskapet og banker i det med en hammer. Anonym poster: 6147e9076389434b8b95d31047d7e179
orgus Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Har dere flyttet på kjøleskapet, og satt i strømmen direkte etterpå? For eksempel når dere tok det inn første gangen?
Miss Independent Skrevet 3. november 2012 #10 Skrevet 3. november 2012 Haha.. så morsomt! Jeg lot kjøleskapet stå oppreist uten strøm lenge. Kanskje over et døgn. Var hvertfall over natta.
Lutetium 71 Skrevet 3. november 2012 #11 Skrevet 3. november 2012 Vi har også ku-kjøleskap. Det rauter og knirker, og ofte lager det "bankelyd" også, som om noen sitter bak kjøleskapet og banker i det med en hammer. Anonym poster: 6147e9076389434b8b95d31047d7e179 Jeg tror du bør poste dette på denne gruppa. Sikkert noen som kan be for kjøleskapet.
Rubies_ Skrevet 3. november 2012 #12 Skrevet 3. november 2012 Vi har et opera-kjøleskap Synger opera for oss ca. annenhver kveld.
Ivana Skrevet 6. november 2012 #13 Skrevet 6. november 2012 siden jeg kjøleskapet står bare noen meter unna senga mi, hører jeg jamringen/kaklingen hver eneste kveld, iblant veldig irriterende. Da broren og pappan min var på besøk hver for seg, lurte de begge på om naboen hadde høns på grunn av de merkelige lydene^^
Gjest Tottelotta Skrevet 6. november 2012 #14 Skrevet 6. november 2012 Prøv først å avrime skapet om det har frysedel. Hvis det ikke hjelper har du fem års garanti iht forbrukerkjøpsloven. Selger kan forsøke å reparere to ganger før du evt har krav på et nytt.
Gjest gressløk Skrevet 6. november 2012 #15 Skrevet 6. november 2012 Mitt høres ut som det jamrer og gråter støtt og stadig, men jeg har blitt vandt med det. Om du har defrosting på det derimot, så er det godt mulig at det er det. Den gjør jo ikke det så ofte, og det er jo helt forståelig at det krever mer av kjøleskapet ditt enn ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå