AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 magen min ser ca slik ut som denne damen. http://gfx.dagbladet.no/labrador/208/208378/20837821/jpg/active/729x.jpg må legge til at hun er utrolig tøff som tørr å stille opp på noe slikt! men dessverre så har jeg ganske lik mage som henne, og er langt i fra fornøyd.. er det mulig at jeg kan få en slank mage? noen som har tips til hva trening/øvelser som er mest effektivt for meg? og kosthold?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 SUNT kosthold, og MASSE kardio. Du trenger kardio som fettforbrenner, så kom deg ut og løp enten på grus eller tredemøller. Fullt mulig å stramme opp en slik mage, mener jeg, riktig kosthold og trening trengs. Det er ikke gjort over natta, men hardt arbeid fører til GODE resultater. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Du ønsker deg en annen mage? dafår du gåimagebutikken å kjøpe deg en ny da Sorry,kunne ikke dy meg Klart du kan få fin, stam mage, men det krever sunt balansert kosthold,og trening, kom deg ut å jogg! .. og ikke gi opp etter 3 mnd! Tenk: Livstilsendring - til et bedre liv 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Hvem er hun på bildet? Er det ikke Else Koss Furuseth? Hun fra Torsdag kveld fra Nydalen?
gladidag Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 (endret) Jeg la egentlig mest merke til den bittelille tissen over der( sorry) Men omtrent sånn mage har jeg og;) sukk..... Jaja... Myk og god da.. Endret 2. juni 2012 av gladidag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå