Gjest LYSVING Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Har hørt det er mange som har dødd av det JA like greit å holde seg unna
Gjest LYSVING Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Hvilken side bruker du? Ingen nettdatingside. Bare vimser rundt
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Ingen nettdatingside. Bare vimser rundt Lag deg en profil på sukker da. Man må jo ta ett skritt av gangen. Du kan til og med lage med misvisende brukernavn og uten bilde så du får sett hvordan det fungerer først. Da kommer du til å se mange atraktive folk med god match til deg, og forhåpentligvis blir du firstet til å sende melding til en av dem, men da burde du lage skikkeig bruker først.
Gjest LYSVING Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Lag deg en profil på sukker da. Man må jo ta ett skritt av gangen. Du kan til og med lage med misvisende brukernavn og uten bilde så du får sett hvordan det fungerer først. Da kommer du til å se mange atraktive folk med god match til deg, og forhåpentligvis blir du firstet til å sende melding til en av dem, men da burde du lage skikkeig bruker først. Nei det er veldig vanskelig for meg å gjøre det. Føler det blir helt feil. Også er det sånn at om jeg liker noen, og får tlf så tørr jeg ikke å ta kontakt på en ordentlig måte. Er ikke moden nok tror jeg. Og om jeg har kontakt med noen jeg liker så tuller jeg det helt til slik at jeg ikke blir en som flørter eller noe, men bare roter Endret 1. juni 2012 av LYSVING
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Nei det er veldig vanskelig for meg å gjøre det. Føler det blir helt feil. Også er det sånn at om jeg liker noen, og får tlf så tørr jeg ikke å ta kontakt på en ordentlig måte. Er ikke moden nok tror jeg. Og om jeg har kontakt med noen jeg liker så tuller jeg det helt til slik at jeg ikke blir en som flørter eller noe, men bare roter Når jeg begynte med nettdating, så hadde jeg det litt som deg. Husker første mann jeg fikk en melding fra, da slo jeg av dataen når jeg fikk se ham. For det var en, i mine øyne, ganske ekkel mann som spurte om jeg ville bli kjent. Det tok litt tid før jeg logget med på datingsiden igjen, og det gikk ikke så mye bedre denne gangen. Fikk ganske enkelt panikk når menn tok kontakt. I dag har jeg vent meg til det, og har til og med vært på en del dater. Så mitt råd er å lage en profil. Du trenger ikke være så aktiv i begynnelsen, men se deg litt rundt. Etterhvert blir du nok såpass varm i trøya at du tør å ta kontakt med noen.
Gjest LYSVING Skrevet 1. juni 2012 #11 Skrevet 1. juni 2012 (endret) hmmm. Endret 1. juni 2012 av LYSVING
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #12 Skrevet 1. juni 2012 men det er noe rart med meg som ikke forstår. Som om jeg ikke er ment til å gå på nettdate. Også er det om om jeg venter på at jeg liker litt, sier at han vil møte meg på en cafe, og som ikke er så skummel:) Det virker nesten som om du ikke vil ha hjelp. Og da er det ikke så lett å hjelpe heller.
Gjest LYSVING Skrevet 1. juni 2012 #13 Skrevet 1. juni 2012 Det virker nesten som om du ikke vil ha hjelp. Og da er det ikke så lett å hjelpe heller.
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. juni 2012 #15 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Hvorfor ikke? Klarer du det fint uten? Endret 1. juni 2012 av Herr Heftig
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #17 Skrevet 1. juni 2012 Jeg tror lysving er på en aldri så liten oppsving.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå