Gå til innhold

Liker vi disse kjolene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes begge var fine, spesielt nr 2, men det kommer jo ann på kroppsfasongen man har da.

Skrevet

Jeg syntes begge var fine, spesielt nr 2, men det kommer jo ann på kroppsfasongen man har da.

Ja, så bra :) SÅ usikker. Jeg er høy og slank, så det skal ikke bli noe problem tror jeg. Men det er jo alltid en risiko og bare bestille fra nettet da.

Usikker på fargen, så vanskelig å si... Hvilken farge er moonlight liksom? :/

Gjest Søgni
Skrevet

Av de to kjolene likte jeg nummer en best. Fargen på nummer to ser ut til å være en sånn udefinerbar pudderrosa/gammelrosa/beige farge som jeg personlig ikke liker eller kler. Den første er vel kremfarget?

• Liker 1
Skrevet

Ja, så bra :) SÅ usikker. Jeg er høy og slank, så det skal ikke bli noe problem tror jeg. Men det er jo alltid en risiko og bare bestille fra nettet da.

Usikker på fargen, så vanskelig å si... Hvilken farge er moonlight liksom? :/

Synes den siste så ut som hudfarget. Beklager, men minner meg om en sånn hudfarget gammeldags bh, og jeg vet med sikkerhet at jeg ikke hadde kledd den fargen. Tror det skal mye til for at den type farge skal gå godt til hud og hårfarge på den som bærer kjolen.

Skrevet

Jeg syns begge kjolene var veldig fine, og utrolig ok pris.

Er nok finest med litt brunfarge på kroppen.

• Liker 1
Skrevet

Nr 1! :) krem ja. Utrolig fin.

• Liker 1
Skrevet

Synes den siste så ut som hudfarget. Beklager, men minner meg om en sånn hudfarget gammeldags bh, og jeg vet med sikkerhet at jeg ikke hadde kledd den fargen. Tror det skal mye til for at den type farge skal gå godt til hud og hårfarge på den som bærer kjolen.

Det er dilemma mitt, jeg kler ikke de fargene overhodet, jeg er lys med blå øyner, men blir brun om sommeren da.

Men bruden har bestemt at de fargene skal vi ha... kremfarget, beige.

Sliter litt ja. :/

AnonymBruker
Skrevet

Likte selve kjole nummer 2 bedre, men ikke så mye fargen. Fargen på kjole nummer 1 var finere, men dumt i bryllupp. Litt dumt å gå i ett med bruden, med mindre hun syns de er fine da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge var stygge og fargen er totalt upassende i bryllup.

• Liker 1
Skrevet

Nr 1! :) krem ja. Utrolig fin.

Fin nok til å ha i bryllup også? :)

Skrevet

Synes begge kjolene var fine jeg :)

Men når det gjelder den pudderrosa kjolen, så er det ikke alle som kler den fargen.

Jeg kjøpte en kjole i en pudderrosa farge en gang, og med mitt mellomblonde hår og lyse hud var den ikke noe fin. Jeg gikk på en måte i ett med kjolen.

En venninne av meg derimot med mørkt hår og mørkere hud var nydelig i den :)

En ting jeg ville sjekket hvis jeg var deg, var lengden på kjolen.

Har erfart selv av mange slike kjoler er veldig korte, men det kommer jo an på smaken.

Lykke til med handelen!

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Spør bruden, men personlig synes jeg det er for mye hud. Den blir for kort, spesielt når du er høy.

• Liker 2
Gjest Søgni
Skrevet

Begge var stygge og fargen er totalt upassende i bryllup.

Fargen er da ikke upassende når bruden selv har sagt at det er disse fargene de skal ha....

• Liker 4
Skrevet

Ja, det er et problem... lengden. Men det var en ok pris, så går evt ann å bytte/kjøpe en annen om så...

Til dere som syns fargen er for lys og upassende i bryllup, så er det bruden selv som har bestemt at jeg skal gå i den fargen. Så da må jeg dessverre forholde meg til det. Selv om jeg ikke er veldig stor fan av de fargene selv.

Men pudderrosa, det var ikke det jeg var ute etter.

Noen som vet andre nettsider/kjoler tar jeg gjerne imot tips.

:takke:

Skrevet

Ja det syns jeg, sommerlig og fin. Så kan jo hår og tilbehør evt pynte den opp litt ekstra.

Og fargen er jo ikke noe problem når det er bruden som vil ha krem eller beige :)

• Liker 1
Skrevet

mismatched-bridesmaids-dresses.jpg

Dette er kjoler hun selv har ønsket... Syns kanskje de viser mye hud mange av de?

Skrevet

Synes ikke den så så kort ut jeg, men kanskje vanskelig å se ut fra bildet. Må sikkert prøves:) Det er jo ikke nødvendigvis så strengt med kjolelengden i bryllup lenger og den var "uskyldig" nok ellers syns jeg. Spør bruden om det er ok for sikkerhets skyld:)

Og den er en fin sommerkjole til senere anledninger ;)

Skrevet

Den første var nydelig! Men de ser veldig korte ut, og det passer seg ikke om de er det. Men nydelige det var de!

• Liker 1
Gjest norah
Skrevet (endret)

De var fine, og passer fint til korte jenter.

På meg som er 1,74 hadde de blitt for korte, og jeg går aldri i så korte kjoler ellers. Blir som en tunika på meg.

Hadde ikke følt meg komfortabel med det i et bryllup :)

Jeg hadde selv ønsket noe slikt som de to fra venstre på det siste bildet.

Endret av norah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...