AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli litt trangere?? Eller er dette helt normalt? Samboeren min bruker litt lengere tid på å komme også, han har ikke sagt noe, men tror at dte kanskje plager han litt :gjeiper: Hjelper knipeøvelser?
smilo Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Kan være flere grunner til at det tar lengre tid før din partner kommer, men knipeøvelser er uansett ikke feil
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Okei. Beklager for dumt spm, men hva gjør at gutter bruker litt lengere tid på å komme? Eller ikke komme inne i deg i det hele tatt? Han kommer fort når jeg suger han feks. Veit at det er noe jeg må prate med han om, men hva tror dere?
Maus Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Okei. Beklager for dumt spm, men hva gjør at gutter bruker litt lengere tid på å komme? Eller ikke komme inne i deg i det hele tatt? Han kommer fort når jeg suger han feks. Veit at det er noe jeg må prate med han om, men hva tror dere? Tenningsmønsteret? Følsomhet?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Er det stor forskjell på før? Blir det skvulpelyder?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Ja nå de siste dagene har jeg vært videre altså, enn det jeg har vært før. Vi har jo et avstandsforhold, så når vi har vært sammen noen dager så er jeg jo ikke like trang. Ja det kom noen skvulpelyder sist Hva vil det si?
Gjest Bandit Skrevet 2. juni 2012 #8 Skrevet 2. juni 2012 Er det et problem at han kommer litt senere enn før? Knipeøvelser bør alle kvinner ta uansett.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #9 Skrevet 2. juni 2012 Nja, begynner jo å lure på om det er noe han ikke er fornøyd med siden han ikke kommer inni meg. Jeg får høre litt med han
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #10 Skrevet 9. desember 2021 Har du fått barn? Vaginaen blir større etter at en får barn. Anonymkode: 80dd2...c82
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du fått barn? Vaginaen blir større etter at en får barn. Anonymkode: 80dd2...c82 Du er klar over at tråden er 9 år gammel!! Anonymkode: d4b1f...776
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #12 Skrevet 9. desember 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har du fått barn? Vaginaen blir større etter at en får barn. Anonymkode: 80dd2...c82 Vil gjette på at TS har fått to eller tre barn siden tråden ble startet, og nå er mer opptatt av barneoppdragelse enn en trang vagina. Anonymkode: 2ce41...623
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #13 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil gjette på at TS har fått to eller tre barn siden tråden ble startet, og nå er mer opptatt av barneoppdragelse enn en trang vagina. Anonymkode: 2ce41...623 Får damer så mye barn? Tror du det er med samme partner? Anonymkode: 80dd2...c82
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #14 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er klar over at tråden er 9 år gammel!! Anonymkode: d4b1f...776 Det gjelder i høyeste grad i dag som for 9 år siden. Eller er problemet løst? Anonymkode: 80dd2...c82
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #15 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 6/1/2012 den 20.04): Okei. Beklager for dumt spm, men hva gjør at gutter bruker litt lengere tid på å komme? Eller ikke komme inne i deg i det hele tatt? Han kommer fort når jeg suger han feks. Veit at det er noe jeg må prate med han om, men hva tror dere? Eneste grunnen til å ikke komme er jo mangel på friksjon. Har din partner kommet inni deg før, har man blitt videre. Er jo bare å snakke med partner om det. Er jo ikke noen big deal å ta opp. Anonymkode: 602a4...c9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå