AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Hva skal dere se på tv i kveld? Ikke The Voice, ikke Senkveld. Hva skal man se på egentlig? Lurer på om jeg skal se Victorias secret fashion show, men kommer nok ikke til å føle meg så bra der jeg ligger på sofaen med godteposen!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Hva med å prøve noe nytt? Lese ei bok for eksempel? 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Hva med å prøve noe nytt? Lese ei bok for eksempel? Whaaaat? Lese for moroskyld? Neinei. Har eksamensperiode, så lese er det siste jeg vil Spring Breakdown 21.30. Det må da være midt i blinken 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Er nytt på nytt ferdig for sesongen? Tror det
Wonders Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 ser det jeg har spillt inn i løpet av natten og dagen. Har merket at siden jeg spiller inn alt, og spoler over all reklame, så er programmene veldig korte. 20 minutter blir fort 45 minutter med reklame. Så jeg titter på getboxen min, ser på alle kanalene og plukker ut det jeg liker. Animalplanet TravelChanel det meste på alle discovery kanalene NatGeo Star Viasat kanalene som Viasat History. Jeg blir ikke revet med av norsk tv, rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Columbo Elsker den serien! :-) Anonym poster: 835611b2b9d4eea7741536fd604b3f08
Envy Skrevet 18. august 2012 #9 Skrevet 18. august 2012 Jeg skal sette på en grusom zombiefilm mens jeg sitter her helt alene, antakeligvis bli livskremt og nødt til å sette på en pixarfilm eller noe etterpå for å roe nervene På tv er det aldri noe av interesse (kanskje med unntak av national geographic) uansett, så tv har jeg gitt opp og planlegger derfor film.
sofie777 Skrevet 18. august 2012 #10 Skrevet 18. august 2012 I kveld skal jeg se Norsk militær tattoo. Jeg elsker korpsmusikk og har gått i et korps selv der vi marsjerte i formasjoner, så det er ekstra moro. Gleder meg som en unge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå