Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://weheartit.com/entry/29603627

Jeg har prøvd å farge brynene mine med mørkere øyenskygge, men jeg blir seende helt teit ut! Det ser så unaturlig ut. Jeg er bleik, har blå øyne, svart hår men er naturlig mørk blond.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun har veldig tette bryn. Hvis det er mindre hår i dine ser det unaturlig ut når du begynner å farge de med mørk skygge. Du bør gjøre det beste ut av brynene du allerede har istedenfor å prøve å kopiere en med et helt annet utgangspunkt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Siden du er naturlig lys, vil det nok se unaturlig ut om du tegner brynene. Det jeg gjorde da jeg hadde mørkt hår (er naturlig blond, men har selv veldig tette bryn som er noe mørkere enn den naturlige hårfargen min, noe jeg ikke vet om du har) var å farge brynene mørke. Noen ganger tegnet jeg de litt da jeg skulle på fest, men som regel ikke i daglys. Jeg liker ikke bryn som ser veldig falske ut. Jeg vet ikke om det vil funke for deg å farge brynene, men jeg fikk iallefall høre at det så veldig naturlig ut, og resultatet ble bra. Det kan man kjøpe rimelig på H&M, og det varer noen uker.

Skrevet

Jeg har egentlig noe lyse bryn men tegner de brune med en mørkebrun eyeliner! Synes resultatet ser mye mykere ut enn med vanlig øyenbrynsblyant. Jevner ut kantene med q-tips og til slutt går jeg over og gnikker på hele fargen så det blir jevnt og fint. Tar et lag med pudder over for å sette fargen.

Jeg har aldri fått negative kommentarer om mine øyenbryn - tvert i mot så bruker folk å spørre meg hvordan jeg får brynene mine så fine. Jeg har lik form og tette bryn uten sminken da, så resultatet kan nok bli annerledes dersom man tegner på bryn som ikke finnes i utgangspunktet.

Skrevet

Jeg pleier å farge øyebrynene mine hjemme selv. Synes det er stress å tegne dem på for jeg får de aldri like, i tillegg ser de veldig naturlige og rare ut på meg da.

Dersom du vil farge de, anbefaler jeg at du gjør det hos en frisør eller lignende første gangen, koster rundt 100 kroner.

Skrevet

Hva med å farge dem hos en hudpleier? Går fint an å farge dem selv også, men har du aldri gjort det før kan det være litt "skummelt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...