Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har du en foundation å anbefale? Jeg trenger sårt tips, nå orker jeg rett og slett ikke å gå på flere bomkjøp, haha. En som ikke er for mørk, helst. Kjøpte nettopp en rådyr foundation i den lyseste fargen man kan få tak i, men likevel var den for mørk. Hadde en eller annen billig en fra L'Oreal før den gikk tom, og den var rett og slett helt herlig, så det er bare å komme med forslag uansett merke. Jeg vil ha en som dekker godt og som holder seg en stund, og som ikke får meg til å se ut som en kake i ansiktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Min yndlingsfoundation er Mineral Hygienics(mineral pudder). Den holder seg greit,gir meg ikke urenheter, har en mer kremet konsistens enn vanlige pudder og dekker ganske bra. Jeg syns at den er litt grå i fargen til meg, men jeg har litt rødtone i huden så det skal ikke så mye til før foundationer blir for grå.

Endret av RugRatzz
  • Liker 1
Skrevet

Tikei har mineralfoundations som er utrolig lyse! Trodde jeg var hvit, men den lyseste tonen ble for lys for min del. Billig er det og! Verdt å ta en titt på :)

Skrevet

I fjor sommer brukte eg Clinique sin even better, likte den kjempe godt! Men så kom vinteren og eg er ikkje den som tyr til solarium så ofte, så den lysaste til Cliniqu blei faktisk for mørk.

Fant til slutt ein som var lys nok: Diorskin nude. Veldig fornøyd med den også, men måtte ut med over 400,- for den =/

Skrevet

Diorskin Forever. Dyyyyr (400 kroner..), men sitter hele dagen og er så fin!

AnonymBruker
Skrevet

Min favortitt-foundation er helt klart Diorskin Nude (den i flytende form). Har brukt den i over ett og et halvt år, og er fortsatt like fornøyd! Den funker fint både vinter og sommer, og holder seg fin gjennom hele dagen. Tror den egentlig er beregnet på tørr hud, men den funker også fantastisk på min kombinasjons/fete hudtype. Jeg har lett for å bli oljete og skinnende i ansiktet utover dagen, men istedenfor å gjøre huden min "skinnende" og fæl, utvikler den seg heller til å bli en slags fin gød utover dagen. Høres merkelig ut, men er virkelig fornøyd med resultatet! Jeg bruker den daglig, og en flaske holder i nesten et halvt år. Verdt å sjekke ut :)

Skrevet

Min yndlingsfoundation er Mineral Hygienics(mineral pudder). Den holder seg greit,gir meg ikke urenheter, har en mer kremet konsistens enn vanlige pudder og dekker ganske bra. Jeg syns at den er litt grå i fargen til meg, men jeg har litt rødtone i huden så det skal ikke så mye til før foundationer blir for grå.

Anbefaler også MH! Deilig på huden, holder bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...