Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først skrev vi myyyye med hverandre. Avtalte deretter på treffes på en fest en venn av en felles venn av oss hadde. Vi kom utrolig godt overens, og storkoste oss. Ja vi havnet hos ham på nach, og koste oss vel så mye der ;)

Så dro han til Gran Canaria, men han skrev mld til meg hele turen, i flere timer hver kveld. Dette har vi altså fortsatt med. Vi er bare inni uke 4 som "kjente".

Vi har skrevet om alt og ingenting, også flørte-mld med seksuell undertone. Vi skriver om å møtes og gjenta det osv osv.

Er det bare sex vi er ute etter? Jeg kjenner det bobler litt når vi kommuniserer, og kunne godt tenkt meg mer enn bare sex. Jeg trodde ærlig talt det var lite vanlig å skrive så mye om det bare var sex involvert.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere hatt sex?

Ja.

Han vil nok ha sex enda en gang ja, akkurat som jeg vil. Hadde ikke gjort meg noe å blitt pulevenn for å si det sånn.

Men jeg forstår bare ikke at man skal skrive så mye og så ofte og så lenge om det "bare" er sex? :klo:

-Ts

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger oppstår det bare en god del spenning når en skriver slik, særlig om en allerede vet en har god seksuell kjemi... det kan ligge mer i det, men ikke nødvendigvis. Jeg flørtet en stund med en fyr - vi skrev massevis av meldinger (på nett, litt på sms), det meste useriøst og mye humor, men også iblandet mer seriøse tema, traff hverandre igjen, rota og sa ha det bra til hverandre, hehe. Jeg kunne nok tenkt meg å treffe ham igjen eller hatt ham som elsker, men kjente vel også på at han ikke ville vært kjærestemateriale for meg. Dermed var det like greit å ikke knytte nærmere bånd. Hva han tenkte vet jeg ikke, enten var han bare ute etter sex uansett, eller han så at jeg ikke var rett for ham heller :ler:

Skrevet

Men jeg forstår bare ikke at man skal skrive så mye og så ofte og så lenge om det "bare" er sex? :klo:

-Ts

SÅ ER DET VEL IKKE BARE DET DA. Hvorfor må dere lure så jævlig på hver minste lille ting

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Du får se tiden an.

Noen liker faktisk å ha en viss kjemi med pulevennene sine.

Skrevet

Noen liker som Katten sier å ha god kjemi. Jeg har hatt sexpartner som ringte meg flere ganger i uken og pratet i timer, likevel ble det brått stumt uten forvarsel den dagen han fant seg dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...