*Shira* Skrevet 3. februar 2004 #1 Del Skrevet 3. februar 2004 Grr... oppgradert til Windows XP og alle favorittene mine er borte. Jeg hadde så mange linker til kule interiørsider og møbelsider. Mange bra svenske nettsider. Fikk forresten et tips her på tv4.se(veldig bra). Har du noen kule linker til kule møbelsider, interør, tips og trik sider osv, så del vel :D Her er mine(men jeg skal finne flere, jeg lover ): www.bolina.no www.sh-interior.no www.ungegaarder.no svenske: www.tv4.se www.lantzmobler.se www.europamobler.se www.svenskahem.se Mange av de svenske "grense" butikkene leverer fraktfritt i Østlandsområdet :D Venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 5. februar 2004 Ingenting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 5. februar 2004 #3 Del Skrevet 5. februar 2004 > http://www.bbc.co.uk/homes/design > www.bolia.no > www.ifi.no > www.ikea.no > www.stash.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå