AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Jeg slanker meg og har gjort det siden påsken. Men så har jeg ett problem, og det er at jeg kan begynne å små- overspise på kvelden. OG det er alltid på kvelden jeg har lyst på noe søtt og godt (noen ganger er viljestyrken der at jeg klarer å la vær). Først trodde jeg at det fordi jeg spiste lite, men det viste seg at jeg var på 12-300 kcal hverdag, men kunne gå litt over når jeg spiste litt mer på kvelden. Er det noen tips hva jeg kan gjøre?
Tullepia Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Du må sørge for å ha sunn snacks tilgjengelig, for eksempel oppskåret brokkoli og strimlede gulrøtte med vaniljekesam til, eller bær, oppskåret frukt, vannmelon osv. Et par grove kavringer med mager smøreost er også et alternativ.
*Julie* Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Drikk grønn te Jeg pleier å gjøre det hvis jeg har "cravings" eller småspiser, og etterpå føler jeg meg så "ren" at jeg ikke har lyst til å småspise Eller så spiser jeg alt jeg kommer over, og tenker at livet går videre uansett Det er bare å gjøre bedre valg dagen etterpå hvis du føler at du har tabbet deg ut Edit: Skrivefeil Endret 1. juni 2012 av *Julie*
Sunshower Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Sunn snacks som oppkuttede grønnsaker, frukt og bær er jo veldig godt da. Kan jo lage deg en fruktsalat med eventuelt vaniljekesam ved siden av. Knekkebrød med noe magert pålegg kan jo hjelpe. Hjemmelaget saftis eller smoothie er også godt. Det dummeste man kan gjøre er å ha snacks som man vet man ikke burde spise hver dag liggende. Det har jeg brent meg på mange ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå