Gå til innhold

Tolking av mannfolk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske mannfolket det gjelder kunne forklare selv så jeg slapp å tolke, men det gjør han altså ikke. :murvegg:

For hva betyr det når du møter mann på datingside, mailer i ukesvis, kjemien gløder og livet er spennende - og så trenger fyren et øyeblikk til å tenke, og mailer deg ikke mer.

På forumet på samme side derimot, kan han svare på ting jeg skriver og allting. Men ikke mer privatmail. Svarer ikke på spørsmål om hva som er greia.

:kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han gikk lei av å bare skrive poster?

Har fått den selv et par ganger på datingsider. Folk skriverog skriver lange brev. Selv synes jeg det blir kjedelig etter en stund og slutter bare å svare, rett og slett fordi jeg ikke har tid eller ork til å svare på disse lange brevene lenger.

Har troen på å møtes relativt kjapt om interessen er til stede.

Skrevet

Men da kunne han vel foreslått å møtes, ikke bare skrive lange epistler... Det er så utrolig frustrerende å omsider finne noen på slike sider man tilsynelatende hadde sånn kjemi med og så blir det bare brått kutt.

Også ergrer det meg at han liksom kommuniserer med meg i "offentlighet", men ikke privat.

Gjest Anna.S
Skrevet

Men da kunne han vel foreslått å møtes, ikke bare skrive lange epistler... Det er så utrolig frustrerende å omsider finne noen på slike sider man tilsynelatende hadde sånn kjemi med og så blir det bare brått kutt.

Også ergrer det meg at han liksom kommuniserer med meg i "offentlighet", men ikke privat.

Glemte du å trykke anonym nå? :fnise:

Men hvorfor kunne ikke du foreslå å treffes? Jeg har det på samme måte som han. gidder ikke å skrive opp og ned i mente. Vet jo aldri om det vil være likt på utsiden uansett.

Han synes vel du har gode meninger i diskusjoner da, ta det som et kompliment :)

Skrevet

Glemte du å trykke anonym nå? :fnise:

Men hvorfor kunne ikke du foreslå å treffes? Jeg har det på samme måte som han. gidder ikke å skrive opp og ned i mente. Vet jo aldri om det vil være likt på utsiden uansett.

Han synes vel du har gode meninger i diskusjoner da, ta det som et kompliment :)

:fnise: Jepp. Ohwellwhocares.

Men han var jo ivrig på det ganske lenge, jeg sa fra starten av at jeg liker å bli kjent med folk på den måten først. Når de er hjemme, er rolige, avslappede osv og ikke ...."datenervøse".

Han kunne vel spurt, og ikke bare sagt at han måtte tenke litt og forsvinne :vetikke: Jo, jeg kunne vel spurt, men jeg visste jo ikke at jeg hadde en tidsfrist...

Skrevet

Han har kanskje møtt en annen som han likte?

Uansett, så er det fryktelig irriterende når slikt skjer.

:klemmer:

Skrevet

Han var ikke klar for noe mer.

Av en eller annen grunn.

Skrevet

Han har kanskje møtt en annen som han likte?

Uansett, så er det fryktelig irriterende når slikt skjer.

:klemmer:

:)

Oi, ja, det ser slik ut. Nå har han deppet på forumet over at eh, noen har avvist ham.

Glargh, kommer jeg noensinne til å være riktig person? :lete:

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være han vil møte deg, men ikke tør ta steget. Også ser det kanskje ikke ut som du har tenkt å spørre uansett?

Du kan jo bare spørre "Vi skal ikke møtes en dag snart da? :)" og se hva han svarer. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort.

AnonymBruker
Skrevet

En av grunnene til at jeg aldri har besøkt iverse datingsider er at jeg har følelsen av at så mange menn der er useriøse, i hvert fall de i min alder (20-årene). Så hvis han er ung kan det hende han plutselig fant ut at han ikke var interessert i noe seriøst.

Skrevet

Det er veldig vanlig at de bare slutter å skrive. Jeg skrev med en som spurte om vi skulle treffes "til helga". Jeg svarte ja, og hørte ikke noe mer. ;) Det er bare sånn det funker. De finner andre som de liker mer, og da driter de i deg.

Gjest Anna.S
Skrevet

Glargh, kommer jeg noensinne til å være riktig person? :lete:

Selvfølgelig vil du det!! Jeg var aldri den rette i mange mange år jeg, nå er jeg den rette nesten hele tiden. Men nå er de blitt feil for meg.. :gjeiper:

Det skal ikke være lett, men en ting er sikkert du finner han ikke ved å sitte i flere måneder å chatte på nettet. Avtaler dater raskt og bli kjent In real!

Skrevet

Det skal ikke være lett, men en ting er sikkert du finner han ikke ved å sitte i flere måneder å chatte på nettet. Avtaler dater raskt og bli kjent In real!

Men in real er jeg så intro at du vil ikke tro det - føler jeg er nødt til å chatte en stund skal de greie å bli kjent med meg :sukk:

Skrevet

Kan jo være han vil møte deg, men ikke tør ta steget. Også ser det kanskje ikke ut som du har tenkt å spørre uansett?

Du kan jo bare spørre "Vi skal ikke møtes en dag snart da? :)" og se hva han svarer. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort.

Vl, nå har han en sånn "gidder ikke svare mail fra navnemjau"-flow, så nå tør jeg hvertfall ikke spørre om noe mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...