Gjest Ethereal Skrevet 6. februar 2004 #21 Skrevet 6. februar 2004 Hudleger er de samme som gir folk med kviser beskjed om å smøre på med benzoylperoksid, slik at de ender opp med herpet, uttørket hud... Nei, jeg tror mest på hudpleiere, de har til og med gitt meg beskjed om å IKKE kjøpe en ny krem (lurt, når ting ofte koster 5-600kr)
Gjest Coral Skrevet 6. februar 2004 #22 Skrevet 6. februar 2004 Skal sjekke der ja. Lar meg nok også forføre litt av disse kremmene og alt de lover,tenker at det skader vel ikke å bruke de.. Men mye ligger nok i kosthold, om man røyker, gener++ når det gjelder hvordan og hvor fort huden eldes.
aline Skrevet 6. februar 2004 #23 Skrevet 6. februar 2004 Jeg har i en alder av 29-snart-30 kjøpt en nattkrem som liksom skal stoppe aldringsprosessen. Jeg kjøpte den ikke fordi jeg trodde jeg da aldri ville få flere rynker en jeg har, eller fordi jeg trodde jeg ville få baby hud, men jeg kjøpte den fordi jeg hadde bestemt meg for å kjøpe og bruke nattkrem for første gang i mitt liv!!! Og kunne ikke se at det skulle være noe værre med den, som ant er tilpasset voksen hud og ikke spretten ung hud. Kanskje det bare er tull og tøv, men huden min trives godt med den, og JEG er veldig fornøyd med forbedringen av huden min. Kanskje det hadde vært det samme hva slags krem jeg kjøpte, kanskje jeg ikke trengte å kjøpe annet en en vanlig nattkrem, men hva så? Jeg synes huden min har blitt mindre tørr, den føles derfor mindre "gammel", og jeg har da oppnådd det jeg ville. Ikke er det en dyr sak heller. (husker ikke engang merket jeg...)
Snuppelure Skrevet 6. februar 2004 #24 Skrevet 6. februar 2004 Hvor mye koster Bioterm Age-fitness? Er den for normal eller tørr hud? På taxfree 35 - 40 Euro, i parfymerier ca en hundrings mer. Finnes for alle hudtyper. Jeg bruker normal-tørr. Dag og natt krem. Og sist jeg var ute å reiste kjøpte jeg en pakke med prøver på alle de andre delen også :-) så nå har jeg både øyekremer og sermuner i alle varianter ....
Emy Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #25 Skrevet 6. februar 2004 Jeg har i en alder av 29-snart-30 kjøpt en nattkrem som liksom skal stoppe aldringsprosessen. Jeg kjøpte den ikke fordi jeg trodde jeg da aldri ville få flere rynker en jeg har, eller fordi jeg trodde jeg ville få baby hud, men jeg kjøpte den fordi jeg hadde bestemt meg for å kjøpe og bruke nattkrem for første gang i mitt liv!!! Og kunne ikke se at det skulle være noe værre med den, som ant er tilpasset voksen hud og ikke spretten ung hud. Kanskje det bare er tull og tøv, men huden min trives godt med den, og JEG er veldig fornøyd med forbedringen av huden min. Kanskje det hadde vært det samme hva slags krem jeg kjøpte, kanskje jeg ikke trengte å kjøpe annet en en vanlig nattkrem, men hva så? Jeg synes huden min har blitt mindre tørr, den føles derfor mindre "gammel", og jeg har da oppnådd det jeg ville. Ikke er det en dyr sak heller. (husker ikke engang merket jeg...) Som jeg skulle sagt det selv
Gjest Coral Skrevet 6. februar 2004 #26 Skrevet 6. februar 2004 Stiller meg også bak det Aline skrev, godt skrevet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå