Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var du da du begynte å bruke slike kremer ?

Selv er jeg 28 og bruker Biotherm sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 30 og bruker den samme som deg tenker jeg.

Bioterm Age-fitness natt og dag krem.

Jeg er kjempe fornøyd med de. Har aldri følt at huden min har vært så fin jeg som den er nå. Har brukt serien i 6 mnd nå. Jeg er så fornøyd at jeg gradevis har byttet ut alle andre produkter med Bioterm sine.

Skrevet

Stemmer, da bruker vi den samme.

Har tidligere drevet rovdrift på huden min. Ligget pal i solen fra mai til august. Ikke vært flink til å bruke solfaktor heller :oops:

Meeeen, jeg har aldri tatt solarium så huden har vel fått vilt seg gjennom vinteren ( bortsett fra noen sydenturer om høsten og vinteren )

Uff, nå skal jeg være flink og forebygge FØR rynkene gjør sitt endelige inntog 8)

Gjest Ethereal
Skrevet

Og du tror virkelig at en antirynkekrem har noen særlig effekt???

Det beste man kan gjøre mot huden sin er å ikke røyke, drikke nok vann, bruke høy solfaktor, unngå solarium og tilføre fuktighet. Forebygging har mer effekt enn reparasjon. Forøvrig tror jeg mye av det kosmetikkindustrien hevder er rent hype for å selge (kanskje med enkelte små unntak, som først og fremst fås hos hudpleiere).

Skrevet

Neida, jeg tror ikke at man ikke får rynker ved å bruke disse kremene.

Lurte bare på når folk her inne begynner å bruke kremer mot aldring av huden.

Gjest Ethereal
Skrevet
Neida, jeg tror ikke at man ikke får rynker ved å bruke disse kremene.

Så hva er da poenget? :roll:

Skrevet

Jeg tror de kan være med og redusere forekomsten.

Gjest Ethereal
Skrevet

Nå skal ikke jeg krangle... Selv tror jeg ikke på slikt, men allikevel nøler jeg ikke i det hele tatt med å kaste ca 600NOK ut for den kremen jeg liker best.

Nei, vi lar oss lure, under mottoet "Det KAN jo virke...."

Skrevet
Nå skal ikke jeg krangle... Selv tror jeg ikke på slikt, men allikevel nøler jeg ikke i det hele tatt med å kaste ca 600NOK ut for den kremen jeg liker best.

Nei, vi lar oss lure, under mottoet "Det KAN jo virke...."

Stått opp på feil ben i dag?

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har aldri vært i så godt humør, thank you! Men MÅ man på liv og død svelge alle argumenter som kosmetikkindustrien pusher på oss? DET var det jeg ville fram til.

Skrevet

:hoho:

Har ikke vært snakk om å svelge noe rått.

Var et spørsmål vedrørende i hvilken alder dere her inne tar i bruk antiage krem.

Om man tror på at det funker eller ikke var aldri spørsmålet og om jeg velger etter pasesrt 28 å kjøpe en krem ( når jeg alikevel må ha en ny )

en til aldrende hud går utover min lommebok og ikke din :sjarmor:

Snakket dessuten om forebygging. Ikke helbreding. :hoho:

Gjest Ethereal
Skrevet

Vel, da kan du kanskje spørre deg om hvorfor så mange profesjonelle hudpleiemerker som f.eks Dermalogica ikke har noen spesielle anti-age produkter i sine serier......

Men nå gidder jeg ikke diskutere mer

(og selv bruker jeg Decleor og litt MD Formulations)

Skrevet

Bra, var ikke ment som noen diskusjon heller :ler:

Skrevet

tror heller egentlig ikke at den miksturen av ulike mer eller mindre kjente tilsetningsstoffer, provitaminer og algeekstrakter egentlig forebygger så mye...men Vil gjerne tro det :) Bruker selv for tiden nivea, som jeg har lest kommer godt ut i tester til at den er så billig. egentlig ville jeg hatt noe mest mulig fri for arfyme og andre skumle ting da..

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns det med frie radikaler og antioksidanter høres ganske fornuftig ut jeg.....

Vel, da kan du kanskje spørre deg om hvorfor så mange profesjonelle hudpleiemerker som f.eks Dermalogica ikke har noen spesielle anti-age produkter i sine serier......

Det har de! Dermalogica har flere boostere som er spesielt for aldrende hud og for å forsinke forekomsten av fine linjer.

Jeg er snart 27 og skal begynne med en sånn booster under kremen om natta snart.... Tror det virker!

Skrevet

Rynker eller ikke rynker.

Kremen til Bioterm er faktisk en utrolig deilig krem. Jeg føler at huden i ansiktet blir både pener og sunnere av å bruke disse produktene.

Så kan dere få være så mye redd dere vil for slike kremer.

Jeg synes fortsatt den er helt super. Og på meg har den gitt resultat.

Skrevet
Rynker eller ikke rynker.

Kremen til Bioterm er faktisk en utrolig deilig krem. Jeg føler at huden i ansiktet blir både pener og sunnere av å bruke disse produktene.

Så kan dere få være så mye redd dere vil for slike kremer.

Jeg synes fortsatt den er helt super. Og på meg har den gitt resultat.

Hvor mye koster Bioterm Age-fitness? Er den for normal eller tørr hud?

Skrevet

Har handlet på tax-free hver gang og da har jeg vel betalt omlag 300 hvis jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Jeg kjøper selv dyre kremer og lar meg villig vekk forføre av reklamen for disse. I følge anerkjente hudleger kan man imidlertid smøre huden sin med spenol og få en like bra effekt.

Gjest Ethereal
Skrevet

Da kan jeg tenke meg at den koster mellom 400 og 450 i vanlige parfymerier. Men sjekk på strawberrynet, der er den sikkert rimeligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...