Gå til innhold

Charlize Theron! STUNNING!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

tror det må mer til enn å bleike håret og sette på extensions for å få dette utseendet gitt:-)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jøss! Jeg har aldri syns hun var vakker (men bare vanlig pen) - men her så hun nydelig ut!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har alltid ment at hun er en av verdens vakreste kvinner. Tror ikke man kan jukse seg til hennes nivå da ansiktet hennes er noe for seg selv :rodmer:

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Har alltid ment at hun er en av verdens vakreste kvinner. Tror ikke man kan jukse seg til hennes nivå da ansiktet hennes er noe for seg selv :rodmer:

Helt enig. Synes hun har en søtvakker, unik utstråling. Litt sårbar utstråling, kanskje?

Skrevet

Si ikke det. Det er utrolig hva sminke og riktig hårfrisyre kan gjøre:

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQ9qzNR59RWOuEILZYIUAyeB46ZTO-Jsx1JpoV-GmXEdI2dLur

Det der er jo et bilde fra filmen der hun -spilte- en stygg person. Hun ble SMINKET stygg!

Hun er knallvakker :rodmer:

Jeg har en venninne som ligner litt (samme type bløte, fine "måneansikt og vakkert blondt hår, samme øyne) og hun er virkelig spektakulært pen!

AnonymBruker
Skrevet

her er hun sminket styggere for en rolle hun hadde, ja hun måtte sminkes stygg

Jeg vet det. Jeg ville bare poengtere at sminke og frisyre har MYE å si. Det er jo samme dama, selv om hun ble sminket stygg med vilje.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke slik hun så ut under filmen "monster"? Tror hun la på seg flere kg for den rollen. Nå er hun 37 år gammel i tillegg, men av andre bilder jeg har sett ser hun flott ut uten sminke også :jepp:

Jo, dette er fra Monster. Og ja, hun la på seg og ble sminket stygg med vilje. Men poenget var at det er SMINKE som avgjør om hun ser ut som på dette bildet eller som det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...