Blondyp Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Er noen år siden sist jeg skiftet, så lurer på hvordan jeg gjør det. Bestilte abonnoment på one call nå, skal jeg vente til jeg får nytt sim kort og sånn før jeg sier opp hoss talkmore? eller er det oppsigelsestid?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 De to gangene jeg har byttet operatør (sist til One Call), har den nye operatøren sørget for å avslutte abonnementet hos den bortvalgte operatøren. Hvilket Talkmore-abonnement har du hatt? Det nye simkortet dukker nok opp i posten etter et par uker, og i det medfølgende brevet står det nøyaktig dato/klokkeslett for når det nye abonnementet trer i kraft.
Zzyzx Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Du trenger ikke si opp selv, det ordner Onecall for deg. Som AB over her sier, i følgebrevet står det hvilken dato og klokkeslett abonnementet overføres.
Blondyp Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2012 Supert ! Takk for svar :D Har Fastpris tale nå, men bytta t One call full pakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå