Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere om navnet Iselin? (utales ikke med trykk på Ien i forbokstaven)

Og ikke tenk på Paradise Iselin når dere tenker på navnet!! :P Men selve navnet..

Hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du som nevnte paradise iselin!!! nå tenker jeg selvfølgelig på det!jeg vet ikke hvordan dama ser ut .

jeg liker ikke navnet.har egentlig aldri likt det heller.

• Liker 1
Skrevet

Navnet Iselin er ødelagt for alltid. Takk Paradise Hotel.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid hatet det navnet! Hver gang jeg hører det får jeg en vond klump i magen og blir dårlig.

Men det er nok fordi ALLE jeg noen gang har kjent og visst om som heter det, har vært slemme eller dårlige mennesker. Så når jeg forbinder navnet med noe negativt blir det jo ikke fint...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fint dersom det blir sagt med trykk på siste stavelse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fint dersom det blir sagt med trykk på siste stavelse.

Ja det er sånn vi sier det også. Det var det jeg prøvde å forklare :P:) Ikke trykk på forbokstaven, som noen utaler det..

AnonymBruker
Skrevet

Iselin er ikke pent lenger pga Paradise Hotel. Sorry!

Skrevet

Når man hører et navn, forbinder man gjerne dette navnet med noe. Dessverre forbinder 80% av norges befolkning navnet Iselin med PH-Iselin. Ergo får man sannsynligvis ikke positive assosiasjoner til navnet.

• Liker 1
Skrevet

jeg forbinder det med min vakre søster, så for meg er det et kjempefint navn :)

• Liker 1
Skrevet

Nå synes ikke jeg at Iselin er så pent.

Men siden jeg ikke har sett på Paradise Hotel og ikke aner hvem dama er, så vil jeg bare påpeke at sjansen for at "PH-Iselin" er et veldig kjent begrep om fem eller ti år, er tilnærmet ikke-eksisterende. Så hvis du liker navnet, kan jeg ikke skjønne at det skal være galt å bruke det. Barna som går i barnehagen i dag kommer neppe til å forbinde det med Paradise Hotel i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er kjempe fint :) ikke bry deg om paradise, det er bare tull

• Liker 1
Skrevet

Iselin synes jeg er et kjempe pent jentenavn:) Tidløst og fint:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sett på PH, og vil ikke assosiere Iselin med PH. Synes det er et flott navn :)

• Liker 2
Skrevet

Iselin med trykk på andre del er bedre enn trykk på første del, hvertfall. Når det er sagt, alle jeg har møtt med dette navnet har vært noen fæle hurper.... Så kan ikke fordra navnet.

Gjest kittycat
Skrevet

Syns det er kjempefint. Ser for meg en ung, frisk jente med langt lyst hår av en eller annen grunn :)

Skrevet

Når man hører et navn, forbinder man gjerne dette navnet med noe. Dessverre forbinder 80% av norges befolkning navnet Iselin med PH-Iselin. Ergo får man sannsynligvis ikke positive assosiasjoner til navnet.

Helt riktig,meeen hvor er PH-Iselin om 9 mnd uansett? :fnise:

Syns det er et fint navn jeg :)

Skrevet

Har aldri likt det. Ser ikkje på Paradise Hotel.

• 8 år senere...
Skrevet

Alltid likt det. Veit pm ei slt jente med det navnet.

AnonymBruker
Skrevet
May Angelica skrev (2 timer siden):

Alltid likt det. Veit pm ei slt jente med det navnet.

Det er 8 år siden tråden ble laget, jeg regner med at TS har gått videre i livet. 
Hvordan i all verden finner du en så gammel tråd forresten??

Anonymkode: 1b7bc...a74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Envy skrev (På 1.6.2012 den 13.10):

Jeg har aldri sett Paradise Hotel, og aldri hørt om PH-Iselin. Synes det er et fint navn. 😊 Tviler på at 80 % av Norges befolkning ser på sånt ræl.

Anonymkode: a4d80...c0d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...