Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bli kjempevarm og svette fælt når jeg tar solarium, men i dag svettet jeg ikke en dråpe - jeg ble ikke engang varm! Er det så stor forskjell på sengene, eller er det meg det er noe "galt" med? Det føles ikke som om jeg fikk noen effekt i det hele tatt, men jeg håper det bare er psykologisk fordi jeg forventer å bli litt rødkokt når jeg tar sol! I tillegg syntes jeg de tolv minuttene jeg betalte for, føltes som fem... Synd jeg ikke så på klokka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske stor forskjell på sengene ja... En gang så svetta jeg virkelig som en gris, da jeg prøvde en annen type solarium.

Gjest Rosaleen
Skrevet

12 min er ikke så lenge. Jeg blir ikke ordentlig varm før jeg har ligget der bortimot 20 minutter.

Ja, det er forskjell på sengene.

Hadde du på vifte?

Det kan jo også være at kroppen din har blitt vandt til slik varme, jeg vet ikke.

Skrevet

Det blir jo en del grader inni der, så ville vel vært underlig om du ikke ble varm og svett.

Og ja, tiden går ofte litt for fort når man ligger der og slapper av. :gjeiper:

Gjest Meridius
Skrevet (endret)

Jeg blir aldri svett av 12 minutter solarium. Blir svett av 18-24min, som også er min maks tid i solarium. Har du på full viftestyrke blir du heller ikke svett, er i hvertfall med de på Brun&Blid.

Jeg tror du fikk den effekten du skulle ha av de 12 minuttene med solarium. Om uv-lampene var gamle ville du fortsatt blitt like varm, men du ville ha blitt mindre brun.

Endret av Meridius
AnonymBruker
Skrevet

Takk skal dere ha, jeg får slå meg til ro med at alt er i skjønneste orden!

(12 minutter er ikke lenge nei, men jeg svetter veldig lett ... :sjenert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...