Gjest mari kontrari Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har litt strenger krav til hva slags bikini jeg vil ha, og sliter med å finne den riktige (irriterer meg for eksempel over at alle halterneckbikinier nå har knytting også nede på ryggen - jeg vil helst bare ha en god spenne der, og knytting kun i nakken). Er på jakt etter en enkel, klassisk bikini i en nøytral farge eller fargekombinasjon, men det er sannelig vanskelig. Jeg har lett på Lindex, Kapp Ahl, HM og på nettsidene til Ellos, Asos og bademote.no. Så, oh store kvinneguide: Hvor bør letingen gå videre?
Gjest Lille-pus Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Det kan kanskje være verd å ta en titt i nettbutikken til Change ? Lykke til i letingen
Kala Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Jeg bestilte min på Victorie Secrets sin nettside, og der har de mange halternecks med spenne i ryggen og knytting ved nakken. Utrolig mange fine der, og nå har de 40% avslag visstnok Jeg kjøpte i min str, 70 b, men ser at jeg kunne gått for en str større i cup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå