AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Bidraget pleier alltid å komme ca 27 eller 28 i mnd, men denne gangen har jeg enda ikke fått det. Lurer på om det er flere som synes det er sent ute å som venter...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Det er ikke pga. streiken da? Mulig det, men reagerer litt siden barnetrygden kom for noen dager siden.
Gjest Zizzi Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 http://www.nav.no/Om+NAV/Streiken+og+konsekvenser+for+brukere.311497.cms Publisert igår om hvem som er berørte av streiken. Jeg har heller ikke fått bidrag ennå.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Samværsforelder har vel latt være å betale inn bidraget til NAV, da.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Samværsforelder har vel latt være å betale inn bidraget til NAV, da. Jøss... ta deg en sitron da... Bidraget har alltid blitt betalt til tiden av BY - som forøvrig ikke er samværsforelder... bare bidragsbetaler. Å til dere andre, bidraget mitt har kommet på kto nå. Ts
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Men guri malla. Forsinket bidrag skyldes i 9 av 10 tilfeller at bidraget ikke er betalt inn til NAV. Så at den konklusjonen ble dratt er da slett ikke merkelig. Ei heller surmaga.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Men guri malla. Forsinket bidrag skyldes i 9 av 10 tilfeller at bidraget ikke er betalt inn til NAV. Så at den konklusjonen ble dratt er da slett ikke merkelig. Ei heller surmaga. Det gjelder altså ikke i vårt tilfelle. Bidraget trekkes direkte fra BY lønn å betales derfor alltid til tiden.
MaiTai Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har heller ikke fått det, pleier å få det samtidig som barnetrygd. Og bidraget trekkes fra barnefars lønn her også.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har heller ikke fått det, pleier å få det samtidig som barnetrygd. Og bidraget trekkes fra barnefars lønn her også. Håper du får det inn på konto i løpet av dagen da Ts
MaiTai Skrevet 1. juni 2012 #11 Skrevet 1. juni 2012 Håper du får det inn på konto i løpet av dagen da Ts Ja hadde vært fint, selv om jeg klarer meg gjennom helga Det har jo aldri vært noe problem etter at de begynte å trekke fra kontoen hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå