Portvinpiken Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har ombestemt meg, og har lyst å prøve og lage invitasjonene selv. Finner mange forslag på nett og i bøker, men tenkte at noen her kanskje har lyst å dele sine tips og bilder med en som har forferdelig mange tommeltotter og null kreativitet. Jeg er sikker på at mange ville blitt glade for tips og inspirasjon, så dere kreative bruder - hvorfor ikke poste bilde med en liten forklaring til hvordan dere har gjort det (hva man trenger osv) i denne tråden. Det hadde ihvertfall jeg satt veldig stor pris på
Portvinpiken Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #2 Skrevet 1. juni 2012 Ingen som har laget selv og vil dele?
Gjest Doh Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Jeg lager hvertfall kirkeprogrammene selv Men ikke innbydelsene...
Ananas. Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Vet du noe om hva slags farger, stil osv. kan du tenke deg da? Jeg har ikke laget bryllupsinvitasjoner, men driver med scrapbooking og kortlaging og har helt sikkert noen tips og komme med hvis du vet litt hva du er ute etter:) Er det viktig at det er billig, eller vil du bare ha noen du synes er veldig fine f.eks..?
Portvinpiken Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2012 Jeg tenkte bare en tråd med forslag; hvor dere som har laget selv la ut bilder og forklaring til inspirasjon for oss andre jeg :-)
miemor Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Jeg kjøpte selve innbydels kortene fra vistaprint, men gjorde litt mer ut av de ved å pakke de inn i silkepapir som jeg festa med klistremerke Slik ble det Endret 2. juni 2012 av miemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå