Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kun meg selv og takke, våknet 0940 i dag og eksamen startet 9.

Man har tre forsøk på seg til å klare eksamen så nå er den ene brukt.

Vist jeg får tak i papir fra legen, mtp. at jeg har søvnforstyrrelse vil det hjelpe litt med i stedet for at det stod ikke oppmøtt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicci
Skrevet

Hjelper vel neppe at legen kommer med en lapp om det, men hvis du får han til å skrive sykemelding så går det vel greit.

AnonymBruker
Skrevet

måtte vente til våren 2013 for å ta den oppigjen.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Har kun meg selv og takke, våknet 0940 i dag og eksamen startet 9.

Man har tre forsøk på seg til å klare eksamen så nå er den ene brukt.

Vist jeg får tak i papir fra legen, mtp. at jeg har søvnforstyrrelse vil det hjelpe litt med i stedet for at det stod ikke oppmøtt?

Det vil jo ikke stå "ikke oppmøtt" på vitnemålet ditt dersom du møter opp ved neste mulighet og består eksamen? Den beste karakteren vil være oppført. Så det er ingenting å stresse med ;) [sånn bortsett fra at du har brukt mye tid på å lese, og nå er nødt til å sette deg inn i ting på nytt neste år]

Og du kan vel ta konteeksamen til høsten, eller?

Føler med deg, det er kjipt å forsove seg til eksamen! Heldigvis for meg bodde jeg rett ved eksamenslokalet og man har lov til å komme 1 time for sent :P

Skrevet

Du får vel ikke konte? Du må ta faget på nytt og levere på nytt dersom det er noe obligatorisk..

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Obligatoriske innleveringer er ofte gyldige i flere påfølgende semester. Er i alle fall jeg vant til.

Og man kan konte uansett. Er bare å melde seg opp til eksamen i Studentweb til høsten. Er min erfaring da :)

AnonymBruker
Skrevet

Får du sykemelding, så har du krav på kontinuasjonseksamen dersom det arrangeres, TS!

Hvis ikke, så har du ikke krav på konte - men ved noen studiesteder er det sikkert mulig å ta konteeksamen likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...