Gå til innhold

Tok en sjanse, møtte herlig fyr! :D

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:sjenert: var ute en tur i går, og så en fyr ved baren som jeg syntes var veldig kjekk. Det var vanskelig å få blikkontakt med han, han satt keitete til i forhold til meg og var ute med kompiser. Etter hvert kom det ei dame og elget seg på han, men han virket ikke videre opptatt av henne. Han var så stilig! Litt hipster-sveis (kortere på sidene og litt lengre oppå), dongeriakke, og et meget kledelig og kortstusset skjegg. Utrolig pene øyne. Rett og slett innmari fin..

Bestemte meg for å ta en sjanse, så jeg skrev navnet mitt og nummeret mitt på en serviett og gikk rett bort til han foran kompisene og dama om stod foran han og gav han den. Uten å si et ord. Så gikk jeg tilbake til de jeg var med. Får spader når jeg tenker på at jeg faktisk gjorde det :gjeiper:

Fikk ikke melding fra han, han satt med kompisene, og jeg regnet med at han ikke var interessert.

Utestedet stengte, og jeg var på tur hjem da et ukjent nummer ringte meg. Det var han! Han bodde like borti gata og var på tur hjem. Vi snakket litt, og jeg spurte om han ikke ville bli med hjem til meg. Han kom og møtte meg, og vi leide hender hjem til meg og småkysset litt på turen :rodmer: Holdt på å dø inni meg da jeg oppdaget at han var SVENSK i tillegg til alt annet jeg likte ved han... :sjenert: Litt svak for svensk jeg, hehe!

Han var så morsom og vi satt en stund i sofaen og bare fjaset og kysset, før jeg inviterte han med meg til soverommet. Trenger vel ikke å gå i detalj, men vi lå og koste til langt utpå morgenen :natti: Bare så hverandre dypt inn i øynene og kysset og fniste og pratet. For en fyr! Vi hadde så god connection!!! Han var så god, og virket genuint interessert, ikke som andre menn jeg har hatt med hjem hvor det nærmest er tøm og røm. Strøyk meg over håret, kinnet og over ryggen, holdt rundt meg, kysset meg, smilte, kysset meg igjen..

Han skulle på jobb, så han måtte gå tidlig. I morrest holdt han rundt meg og strøyk på meg. Før han gikk så kysset vi i gangen, og han sa vi snakkes. Det var ikke awkward på noen måte å våkne med han.

Sitter igjen her i en liten boble, han var virkelig fantastisk, og faktisk enda penere i dag enn i går :rodmer:

Kanskje dette er starten på noe, hvem vet.. Men jeg er veldig glad for at jeg turte å gi lappen til han. Sukk. Bobler i magen :)

Noen som har tatt lignende sjanser? Hvordan gikk det? :rodmer:

Også lurer jeg på om jeg skal sende han en melding og takke for i går, utover dagen. Jeg vet han sa at vi snakkes, men jeg vil at han skal føle at han har muligheten til å sende meg melding om han vil. Eller skal jeg bare vente til jeg hører noe? Litt rusten jeg.. :sjenert:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånt skjer ikke. "Vi snakkes" = "takk for meg".

Det ville i hvertfall aldri skjedd meg. Kan jo håpe du er heldigere, men... :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke hatt for høye forhåpninger.

Gjest Chloè
Skrevet

Snakk om å vær tøff! Heldige deg :) OM det ikke blir noe

mer så har du hvertfall minne for livet! Han må da vært ganske innteresert siden han ringte, hvertfall når det ikke mangla på damer som ville ha han. Lykke til, oppdater oss :)

AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å vær tøff! Heldige deg :) OM det ikke blir noe

mer så har du hvertfall minne for livet! Han må da vært ganske innteresert siden han ringte, hvertfall når det ikke mangla på damer som ville ha han. Lykke til, oppdater oss :)

Selvfølgelig er han midlertidig interessert når han øyner muligheten for mus. Alle vet hva det betyr å bli invitert med hjem på to-manns nach etter byen.

AnonymBruker
Skrevet

Sånt skjer ikke. "Vi snakkes" = "takk for meg".

Det ville i hvertfall aldri skjedd meg. Kan jo håpe du er heldigere, men... :sukk:

TS her

Godt mulig, men foreløpig så er muligheten der :sjenert:

Aaaaah for en fyyyr :) Selv om det kanskje ikke blir noen flere møter, så har jeg ihvertfall hatt tidenes bytur, hehe ;) Kan leve på de minnene der lenge. Spesielt siden jeg dro han i land selv *ler*

Vi får se da :) Hva som skjer!

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Menn er ganske forskjellige :), er ikke alle som er så opptatt av å tømme seg!

Lykke til :)

• Liker 2
Gjest Janus
Skrevet (endret)

Nice! Way to go! :)

Gi det noen timer å se hva som skjer og om du ikke hører noe, så synes jeg du kan sende en kort og søt "Takk-for-i-går" melding. Noe annet ville vært unormalt i min verden.

Kanskje skjer det ikke noe mer, kanskje gjør det det, men jeg mener uansett at det er på sin plass med en liten hilsen.

:)

PS: Hvor bruker du å gå ut?

:rodmer:

Endret av Janus
  • Liker 1
Skrevet

Veldig tøft gjort av deg! Høres jo også ut som en veldig bra kveld! :fnise:

Skrevet

Du har blitt utsatt for en lærd pua,de tenker tøm og røm,men er koselige for det,ikke sats på at han tar kontakt med mindre det er til helga da,da vil han jo kanskje ha litt mus,ELLER han mener det genuint,men jeg lukter ONS-aftermath med uheldig utfall...

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Du har blitt utsatt for en lærd pua,de tenker tøm og røm,men er koselige for det,ikke sats på at han tar kontakt med mindre det er til helga da,da vil han jo kanskje ha litt mus,ELLER han mener det genuint,men jeg lukter ONS-aftermath med uheldig utfall...

Hehe, viste at denne kom til å komme. Tror du ikke det finnes menn som er glad i nærhet og kos? :)

• Liker 3
Gjest Anna.S
Skrevet

Også lurer jeg på om jeg skal sende han en melding og takke for i går, utover dagen. Jeg vet han sa at vi snakkes, men jeg vil at han skal føle at han har muligheten til å sende meg melding om han vil. Eller skal jeg bare vente til jeg hører noe? Litt rusten jeg.. :sjenert:

Og DER begynner du å analysere og tenke og vurdere og ødelegge ditt eget humør så til de grader.

Drit i å tenke noe over hva du burde gjøre, hva han burde gjøre osv. Gå videre med livet ditt, nyt den følelsen du hadde i natt og så tenker du ikke noe mer på det.

Han har nummeret ditt. Han tar kontakt. Han er hverken sjenert eller betenkt eller opptatt eller alle disse andre unnskyldngene vi kommer med. Han tar kontakt hvis han vil treffe deg igjen enkelt og greit.

Og hvis han ikke gjør det så ikke kall han for en drittsekk. Han var øm og snill og god mot deg og gav deg følelsen av å være fantastisk i går. Husk de følelsene og nyt de.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, viste at denne kom til å komme. Tror du ikke det finnes menn som er glad i nærhet og kos? :)

Mulig det finnes menn som benytter ONS'en til litt nærhet og kos i samme slengen ja. Men ONS i fylla etter byen fører sjeldent til et romantisk eventyr.

• Liker 1
Gjest test123
Skrevet

Gøy når noen som tar sjansen lykkes så bra.

Skrevet

Jo såklart,men jeg mener at hun har fått et godt INNTRYKK av han men kjenner han ikke.Dette var et ONS tilfelle,og i følge statistikken: hvor mange ons tror du ender opp i varige forhold? Det er bare fakta,jeg prøver ikke å være slem eller noe,men jeg antar,basert på generell fakta at de fleste ONS blir det ikke noe ut av,med mindre han liker henne såpass godt at han vil være pulevenn eller ha "åpent forhold",det er jo det son er in i 2012.Jeg tror det er vanskeligere å finne en skikkelig partner som ønsker fast forhold,men dette er jo bare hva jeg tror,ikke nødvendigvis den hele og fulle sannheten.

Gjest .-L-.
Skrevet

Mulig det finnes menn som benytter ONS'en til litt nærhet og kos i samme slengen ja. Men ONS i fylla etter byen fører sjeldent til et romantisk eventyr.

Jeg gikk faktisk på en smell med en dame. Jeg var ikke helt i humør for sex, men ville bare slappe av og kose etter jeg ble med hun hjem. Jeg gjorde som mannen ts beskriver, men ble dumpet etterpå :fnise:

Kommer vel egentlig ann på hvilken dame det er, men noen ganger er det ikke så lurt å være pusegutt heller. Man fremstår kanskje ikke så veldig mandig når man ikke kjører på slik som alle andre. Skal være sagt at hun var litt player og begynnte vel å tenke at jeg fikk følelser for henne elsn. Da blir det dump og bail.

Gjest .-L-.
Skrevet

Jo såklart,men jeg mener at hun har fått et godt INNTRYKK av han men kjenner han ikke.Dette var et ONS tilfelle,og i følge statistikken: hvor mange ons tror du ender opp i varige forhold? Det er bare fakta,jeg prøver ikke å være slem eller noe,men jeg antar,basert på generell fakta at de fleste ONS blir det ikke noe ut av,med mindre han liker henne såpass godt at han vil være pulevenn eller ha "åpent forhold",det er jo det son er in i 2012.Jeg tror det er vanskeligere å finne en skikkelig partner som ønsker fast forhold,men dette er jo bare hva jeg tror,ikke nødvendigvis den hele og fulle sannheten.

Jeg har ikke sett stattestikken, men det er jo helt klart at når man blir med noen hjem så er det på eget risiko. Jeg liker faktisk å kose å holde rundt damen, men det betyr jo ikke at jeg er forelsket eller har følelser for henne. Jeg synes bare det er veldig koselig :)

Det var vel kanskje en ons for kosing, men ikke for sex.

Dersom man har intensjoner om å finne seg et forhold er ikke byn det lureste stedet å gå.

Skrevet

Dette var gøy lesning! :) Så moro at en jente faktisk tør å ta litt initiativ!

Mulig det blir med dette, eller kanskje blir det noe mer, uansett håper jeg du vil oppdatere oss.. ;)

Jeg synes ikke det er noe i veien for å sende en liten melding som "takk for sist". Er han interessert i noe mer, vil han ta det derfra.. ;) Lykke til!

Ps. Elsker også svensk :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Min ons (som også inneholdt masse kosing og en hyggelig morgen der etter) endte opp i samboerskap :rodmer:

Endret av Papilio
  • Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Min ons (som også inneholdt masse kosing og en hyggelig morgen der etter) endte opp i samboerskap :rodmer:

I følge KG er dette helt umulig.

:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...