1kvinne Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Jeg er vel en av de få som ikke har prøvd dette programmet.. Lurer på omnoen har gjort det, er det effektift? Trener cardio på gruppetimer på senteret 3 ganger i uka, trener også styrke 2-3 ganger i uka. Tenkte å rpøve meg på dette programmet for å få litt raskere resultat av detr jeg ønsker. Jada, kostholdet mitt er sunt (kan dette med kost) Mål : 8-10 kg og strammer body :gjeiper:
Tøysejenta Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Jeg begynte med 30DS for å få en kickstart på treningen, og det ga meg en fin pekepinn på hvor hardt jeg må trene for å få resultater osv. Du trener jo en del fra før, men du vil helt sikkert få bra resultater fra den uansett
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 For min del så ga det ikke så veldig store utslag på vekten, kun et par kilo, som også kan være bare tilfeldig, vann osv. Jeg gjorde ingen forandringer på kosten heller, da jeg spiser relativt normalt. Men jeg merket MYE forskjell på både kondis og styrke etter 30DS.
Frk Lakrispipe Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har ikke fullført 30 DS, men jeg merket meg forskjell likevel. Ikke så mye på vekta, men i cm rundt magen spesielt. Jeg skal igang igjen snart for jeg vet at det er god trening.
Gjest Vena Cava Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Første gang jeg trente deet programmet var det en helt syk forskjell både på kondisjon, styrke og kroppen. Skulle gjerne vist deg bilder men vil ikke legge ut her. Jeg gikk iallefall ned 1 størrelse bare på en mnd. Denimshortsen som var stram ved dag 1, var stor og hengslete etter fullført program. Så om den funker? JA
Snop Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Definitivt. Jeg fikk betydelig bedre styrke og kondis, i tillegg ble det en super kickstart for videre trening. Jeg gikk ned til å begynne med, men pøste på helt vanvittig med kaker og godt de siste ukene så jeg har ikke fokusert så veldig mye på vekta. Men jeg så stor forskjell på kroppen også, selv om dette garantert hadde vært bedre om jeg hadde latt være å spise kake hver dag. Merker det aller best når jeg strammer musklene og det plutselig buler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå