Athene Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Jeg synes at jeg hver dag ser "statusoppdateringer" fra folk som har sett en video på VIddy, hørt på musikk på Spotify, lest en artikkel i en avis og så videre på facebook. En del av disse oppdateringene ser det ikke ut som de har linket selv, på grunn av typen innhold.... Kan jeg være sikker på at det jeg hører på spotify, hva jeg leser på nett, og så videre ikke plutselig dukker opp på facebook? Kan jeg skru av den innstillingen som gjør at alt annet på macen min kjenner igjen facebookkontoen min? Jeg ønsker kun å være på facebook når jeg fysisk er inne på siden, og ikke ha linker til facebook i alle retninger ellers.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Det kommer alltid opp en "share på facebook" tast du kan trykke på. Evnt er det noen insitllinger du kan slå av... eller du kan bare logge deg av facebook når du er inne på andre sider for og være helt sikker..
Athene Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2012 Det kommer alltid opp en "share på facebook" tast du kan trykke på. Evnt er det noen insitllinger du kan slå av... eller du kan bare logge deg av facebook når du er inne på andre sider for og være helt sikker.. Den knappen har jeg sett. Jeg regner med at folk komme nær den selv om det ikke er med vilje. Logge meg av gidder jeg ikke. Trur ikke jeg kan passordet en gang.... Er inne flere ganger om dagen, og surfer rundt på andre sider enda oftere. Det er innstillingene jeg er ute etter. Og det å få bekreftet at man ikke deler noe på facebook med mindre man trykker på en knapp på siden man er inne på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå