Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hjemmefarget håret mitt så ufattelig mye i alle mulig forskjellige farger og resultatet er selvfølgelig noe slitt hår og brukket hårstrå oppe ved luggen. Så ja jeg kurer håret og behandler det mer enn bra , men er det faktisk mulig å REPARERE slitt hår noe?? Eller er det bare mulig å få det til å se mer glansfult ut og forebygge enda mer slitasje (noe jeg vet kurer gjør) men er det faktisk mulig at det samme håret jeg har farget kan tåle mer farge etter mange, mange mnd'er uten farging og med god behandling? Eller kan det plutselig da knekke av / bli veldig slitt fordi det Ikke er så sunt som det ser ut? Når jeg da evt. Skal begynne å farge det igjen skal jeg selvsagt ikke ta av helt som tidligere.

Jeg har selvfølgelig klippet av de slitte tuppene Osv.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er som å smøre barnåler fra fjorårets juletre med fuktgivende kremer og styr, den blir kanskje glatt og glansfull men forblir skjør siden den er død.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tatt en tur til frisøren og bedt de om og finne de rette produktene med mye proteiner som bygger opp hårstrukturen igjen :)

Gjest kittycat
Skrevet

Frisører er dyrt, men på nettet finner du billigere!! Redkan Cat Protein og Joico K-pak har proteiner. Fått masse bra omtaler begge produktene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...