Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, sliter med litt kalori regning her, på grete roede sin kalori kalkulator har jeg jo fått i meg en 700 kalorier bare, mens når jeg prøver å gjøre det selv(på normalt skjønn siden jeg ikke har kjøkkenvekt og kan veie noe), så blir det ca. 1700. Det er et rimelig stor hopp ass:P

Tenkte bare jeg skulle se om jeg var helt på jordet eller om jeg tuller på grete roede(hey, det rimer!), hva tror dere disse tinga inneholder?

(OBS! Jeg hverken jobber eller studerer for tiden, derav ingen lunch siden jeg pretty much står opp når folk flest spiser lunsj:P)

Frokost: 1 Bixitkjeks med sjokolade + en håndfull grønne druer

Middag: Hjemmelagde kylling nuggets av filet(panert i brødrasp og stekt i olivenolje), 2 håndfuller salat + en håndfull bakte tomater.

Mellom måltid: En håndfull snackmix(tørket aprikos&banan, cherrytomater og druer)

Kvelds: Medium stor frukt salat av ananas, vannmelon, kiwi og druer.

Spiser som regel yoghurt til frokost men var fri så, ja:)

Hjelp?^^,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro Grete Roede-kalkulatoren stemmer. Det der var ikke mye mat. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg en kjøkkenvekt. Når du ikke vet hvor mye det veier er det klin umulig å vite hvor mye du har spist.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg tror du har tatt litt mye i, og ikke burde stole helt på vurderingsevnen din. :fnise:;)

Om jeg skulle gjøre et røfft overslag så tror jeg ikke det hadde blitt mer enn 700kcal jeg heller. Med mindre du spiste et kilo med kylling i dag og har kjempestore hender, så er det langt unna 1700kcal ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...