-ida- Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Jeg har fått for høy regning fra bridesave og de svare ikke på mine henvendelser. Noen som har hatt samme problemer som meg, regningen jeg har fått er på $125 for mye og det synes ejg er litt drøyt. Blir litt irritert og skeptisk nå.
Gjest MrsL Skrevet 3. februar 2004 #2 Skrevet 3. februar 2004 La være å betale regninga til du har fått snakket med dem. Er du sikker på at det ikke er medregnet ett eller annet som du kanskje ikke var klar over?
camie Skrevet 3. februar 2004 #3 Skrevet 3. februar 2004 Det er sikkert frakta di som koster 125 dollar. Først betaler man halve kjolen, så betaler man andre halvdel av kjolen pluss frakta.
-ida- Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2004 Frakkten skal betales direkte til ups som skal sende den over. Blir gal nå, jeg har fått svar fra de i natt, men de omtaler ikke regningen i hele tatt, bare sier at jeg skal få kjolen i god til før bryllupet. Det vet jeg at de har lovet, men at de har tatt 125$ mer enn det som står i min ordrebekreftelse er ikke riktig. Jeg har måtte betale regnigen for den er jo til kreittkortselskapet og de vil jeg ikke ha noe uoppgjort med. Blir så forbannet nå, trodde de var helt seriøse og ikke overser kundene sine sånn. Skal skive en ny mail i kveld, men må gjøre det sammen med min kjære tror jeg så den ikke blir så kvass.
Brurabrurabrura Skrevet 4. februar 2004 #6 Skrevet 4. februar 2004 Min mening er at 1. det må du bare regne med når du handler med et amerikansk selskap. De har ikke like strenge regler for sånt som Norge har og utnytter det til fulle og da særlig når kunden er fra utlandet. Jeg har en kredittkortregning som vitner om det og holder meg godt innenfor landegrensene når kjolene skal kjøpes ja.... 2. Uavhengig av punkt en, så er Brudekjolen noe som ikke har rom for den minste feil og å risikere å få et dårlig minne i forbindelse med den er jeg veldig redd for. Angrerett er et absolutt must og Forbrukerombudet skal ha noe de skulle ha sagt dersom noe mot formodning går galt. Jeg høres ut som jeg fryder meg :evil: på din sin vegne. Gjør ikke det men du bekrefter resonnementet mitt så jeg må bare si det.....................
Livva Skrevet 4. februar 2004 #7 Skrevet 4. februar 2004 Jeg har faktisk god erfaring med handling hos BridalSave. Nylig bestilte jeg et produkt og betalte deretter med kortet. Men så fikk jeg mail om at tollen ville koste 600,- (produktet kosta 300,-) og da ville det ikke lønne seg å kjøpe det. Jeg tok kontakt via mail, og har fått flere svar om at ordren er kansellert og jeg vil få pengene overført tilbake til kontoen. Jeg har også kjøpt brudekjolen over nettet. Har bare hatt positive opplevelser med det. Er MEGET fornøyd! Kjøpte også brudeskorne her, de passet perfekt og var NYDELIGE! Hvis jeg var deg ville jeg tatt en tlf. hvis det ikke løser seg, for sikkerhets skyld. De jeg snakket med var veldig høfflige. :rosasmil:
Tari Skrevet 4. februar 2004 #8 Skrevet 4. februar 2004 Hvordan går det an at tollen koster 600?? Det er da en viss prosent av kjøpesum man betaler i toll...
Livva Skrevet 4. februar 2004 #9 Skrevet 4. februar 2004 Det var 600,- for frakta, jeg blandte litt her. Tollen kommer ikke før pakken kommer til Norge. Så det ble veldig dyrt. Men ellers har jeg bare gode erfaringer her :D
Livva Skrevet 4. februar 2004 #11 Skrevet 4. februar 2004 Ja, derfor valgte jeg å ikke fullføre kjøpet. Det var sminke som skulle dekke tatoveringer, men det ville ikke lønne seg å kjøpe det på BridalSave. Jeg holder på å undersøker land og strand her for å finne noe billigere :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå