fruenge Skrevet 27. mai 2002 #1 Skrevet 27. mai 2002 Hørte at bryllupskaken til M&A var kjempefin, noen som vet hvor jeg kan finne bilde?
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #2 Skrevet 27. mai 2002 Her finner du masse bilder: http://www6.nrk.no/galleri/bildegalleri.ph...nsessebryllupet
fruenge Skrevet 27. mai 2002 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2002 tusen takk anonym nå vet jeg hvorfor jeg ikke hadde tilsvarende kake i mitt bryllup, den tok jo 5 mnd å lage! *S*
Charly Skrevet 27. mai 2002 #4 Skrevet 27. mai 2002 Pokker å - jeg skulle begynt i februar Nei, vår blir nok meget enklere. Flott var den - det skal jo være spesielt for de konglige!
Montezuma Skrevet 30. mai 2002 #5 Skrevet 30. mai 2002 Hehehe, morsomt! Jeg hadde nemlig ikke sett kaken før nå. Og bortsett fra fasongen (vår er firkantet og bare tre etasjer), så er den ikke veldig ulik vår. Vi skal også ha helt hvit (sukkerpasta), og blomster liggende utover i omtrent samme fargesjattering, samt svaner på toppen. Tror Trondheims-greiene bare var tull, jeg. Ari har nok vært her hjemme hos den lokale baker'n og bestilt , han også!12
fruenge Skrevet 31. mai 2002 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2002 nope det stemmer ikke. I følge min mor, som kjenner til mannen så er han i Tr heim ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå