Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 mnd siden bestilte jeg en haug med Bikiniene, noen sko og litt klær fra VS, betalte rundt 2000. I dag fikk jeg pakken jeg ventet så lenge på, i den lå det to like(!!) bikini overdeler og en helt annen understell (hadde kun bestilt 1 av den overdelen og fikk ingen underdel eller overdel på den underdelen jeg fikk)

Utrolig irriterende at de gjør slike feil! Kan det komme fler pakker til meg? Eller var det bare denne ene "feil" pakken jeg fikk? Hva skal jeg gjøre og hvem kan jeg kontakte? Føler meg utrolig sint og svindlet nå!!!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skjønner vel at du må kontakte Victoria Secrets?

• Liker 9
Skrevet

Skjønner det er surt men feil kan skje. Send de en epost så ordner de det sikkert;)

• Liker 1
Skrevet

hva skal jeg skrive på e-posten da? hater når slikt skjer, kjedelig! men det kan ikke hende at jeg fikk noe nå, så får jeg resten senere?

Gjest Tigress
Skrevet

hva skal jeg skrive på e-posten da? hater når slikt skjer, kjedelig! men det kan ikke hende at jeg fikk noe nå, så får jeg resten senere?

Kan du ikkje spørre om omtrent det same som du spurte om i opningsinnlegget??

Skrevet

Hva du skal skrive? Du skal skrive hva du fikk i pakken og hva du burde ha fått. Du skal altså si hva som er problemet.

• Liker 2
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

f.eks det samme som du skrev i det første innlegget.

Skrevet

Men når jeg bestilte så var det ikke alt som var på lager, noe ble shippet før deg andre, da lurer jeg på om det kan være årsaken? Kan noe komme før det andre eller kommer alt som regel i samme post? Litt rart at jeg fikk 2 av den samme Bikinien da..

AnonymBruker
Skrevet

Se hva som står på følgeseddelen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men når jeg bestilte så var det ikke alt som var på lager, noe ble shippet før deg andre, da lurer jeg på om det kan være årsaken? Kan noe komme før det andre eller kommer alt som regel i samme post? Litt rart at jeg fikk 2 av den samme Bikinien da..

Send dem en mail, for christ sake. Hvordan skal vi vite hva som har skjedd?

• Liker 1
Skrevet

Victorias Secret la merke til at du hadde bestilt en bikini du kledde og en du ikke kledde, og valgte derfor å legge ved to av den som ser best ut på deg istedenfor å gi deg en du ikke ser bra ut i................

Les pakkseddelen, sjekk om den stemmer med innholdet i pakken. Deretter sender du dem en mail. Sjekke pakkseddelen skal du fordi den forteller dem om det er ordren det er noe feil på, eller om det har skjedd i pakkingsprosessen. Har du fått noe du ikke skal ha, så er det uansett feil, uavhengig av om det kommer en pakke senere også. Du kan jo spørre dem i samme slengen om hvorvidt det kommer flere pakker eller ikke:)

• Liker 3
Skrevet

Jeg har sendt dem en mail og de beklager forskinkelsen, pakken er internasjonal og dem kan ikke spore den, så de vet ikke om jeg får den.. Æsj, jeg er hjelpesløs!! Jeg tror den er forskinka (håper) og at jeg får resten. Hva er det egentlig som skjer når er pakke er forskinka ?

Skrevet

Hva er det egentlig som skjer når er pakke er forskinka ?

?? At den er forsinket, betyr at den kommer senere enn antatt/forventet. Kanskje den har blitt stoppet i tollen, eller hatt seg en ekstra runde i kina (feilsendt). Eller misforsto jeg spørsmålet ditt?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sendt dem en mail og de beklager forskinkelsen, pakken er internasjonal og dem kan ikke spore den, så de vet ikke om jeg får den.. Æsj, jeg er hjelpesløs!! Jeg tror den er forskinka (håper) og at jeg får resten. Hva er det egentlig som skjer når er pakke er forskinka ?

Da har den tatt seg en tur til Koala Lumpa, deretter en visitt innom Sålangtbortistansomdukankomme. Når den da omsider kommer til deg, så vet du at den er forsinket. Sånt skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...