Gjest Dagdrømmer Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Etter et par måneders "sørgetid" føler jeg meg endelig klar for å hoppe ut på singelmarkedet igjen og bli kjent med det motsatte kjønn. Men jeg er ikke så flink til å flørte og er nok litt veggpryd/grå mus blant folk, så jeg trenger noen gode råd for hvordan jeg kan bli litt flinkere til å sjekke opp gutta. Ei venninne av meg har et par utrolig kjekke kolleger og jeg får være med henne på jobb en gang i blant, så jeg trenger litt tips om hvordan jeg kan prøve å bli litt bedre kjent med dem. Hittil har jeg knapt tørt å si hei Noen som har gode råd og tips?
Gjest Herr Heftig Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Er dessverre ingen ekspert, men hvis du kler deg litt "upassende" en gang du er med venninda vil nok bilde av deg poppe inn i hodene deres resten av dagen. Det skjer i hvert fall alltid med meg.
Gjest Janus Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Ha et åpent kroppsspråk, vær smilende og gi god blikkontakt. Om du har det, så er det lett for meg å gå bort å ta kontakt og sjarmere deg hele veien til sengs. Ellers kommer du langt med et "Hei!". Happy hunting!
Gjest .-L-. Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Posetiv energi kan gjøre undre Hør på gøy musikk, osv og sørg for at du er i et godt humør når du skal sjekke Endret 1. juni 2012 av .-L-. 1
Gjest Anna.S Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Mitt beste råd er å ikke sjekke.. Sørg for at du er smilende og fornøyd når du er ute blandt folk og kom gjerne med en kort kommentar om noe i forbifarten. "Oj den så god ut!" "Knall fin skjorte" Vær med vennene dine og ha det gøy. Kle deg anstendig men feminint (ikke utrigning med kort kjole f.esk) Vær feminin uten at du fniser og ser dum ut. Voksne menn tiltrekker seg i allefall av kvinner med selvsikkerhet og femininitet i god balanse. Det var i allefall noen råd hvis du er på min alder Funker for meg 1
Gjest Janus Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Flere tips? Kom deg i et miljø hvor du møter mange gutter eller gå ut mye på byen. Å møte noen er på mange måter et nummerspill, så jo flere du møter, jo større er mulighetene. Du får også trening og blir flinkere i sosiale interaksjoner (det du kaller sjekking). Selv sliter jeg litt med at jeg ikke møter nok høns gjennom en uke. Blir stort sett ute på byen, gjennom venner eller tilfeldige møter i hverdagen. Jobber litt med saken.
Gjest .-L-. Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Kom deg i et miljø hvor du møter mange gutter eller gå ut mye på byen. Å møte noen er på mange måter et nummerspill, så jo flere du møter, jo større er mulighetene. Du får også trening og blir flinkere i sosiale interaksjoner (det du kaller sjekking). Selv sliter jeg litt med at jeg ikke møter nok høns gjennom en uke. Blir stort sett ute på byen, gjennom venner eller tilfeldige møter i hverdagen. Jobber litt med saken. Jeg har ikke vært ute på over 1 måned nå grunnet eksamenstid og jeg har egentlig lagt damer litt på is nå :gjeiper: Må ha fokus når jeg skal lese og ikke drive å tenke på deilige damer Hvis du finner ut noe spennende, kan du dele det? Endret 1. juni 2012 av .-L-.
Gjest Janus Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har ikke vært ute på over 1 måned nå grunnet eksamenstid og jeg har egentlig lagt damer litt på is nå :gjeiper: Må ha fokus når jeg skal lese og ikke drive å tenke på deilige damer Hvis du finner ut noe spennende, kan du dele det? Vent litt nå. En måned uten høns? Og eksamen i fag hvor du lærer å frykte en kvinnes naturlige bakterieflora? Dette lover ikke bra, unge mann! Men jeg skal si fra om jeg finner ut noe.
Gjest .-L-. Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Vent litt nå. En måned uten høns? Og eksamen i fag hvor du lærer å frykte en kvinnes naturlige bakterieflora? Frykter ikke de naturlige Men jeg skal si fra om jeg finner ut noe. Nice :D
Gjest Dagdrømmer Skrevet 1. juni 2012 #11 Skrevet 1. juni 2012 Skal prøve å huske på tipsene neste gang jeg ser en av dem!
Gjest Bud Skrevet 1. juni 2012 #12 Skrevet 1. juni 2012 Sørg for at du er smilende og fornøyd når du er ute blandt folk og kom gjerne med en kort kommentar om noe i forbifarten. "Oj den så god ut!" Den passer vel best etter at de er kommet hjem..? 4
Gjest Lurifix Skrevet 1. juni 2012 #13 Skrevet 1. juni 2012 Pro tip: "Hey, I just met you, and this is crazy, but here's my number, so call me, maybe?"
Gjest Janus Skrevet 2. juni 2012 #15 Skrevet 2. juni 2012 'Hei, jeg heter xxxxx, hvem er du? ' Den er faktisk undervurdert, både for kvinner og menn.
Gjest Dagdrømmer Skrevet 2. juni 2012 #16 Skrevet 2. juni 2012 'Hei, jeg heter xxxxx, hvem er du? ' Det enkleste er ofte det beste? Åh, nå blir det dessverre litt over en uke til jeg får vært med venninnen min på jobb og den ene kollegaen hennes er så utrolig kjekk at jeg rett og slett blir satt ut. Hadde det vært opp til meg så skulle jeg sett han igjen mye tidligere enn det
Gjest Katten. Skrevet 3. juni 2012 #17 Skrevet 3. juni 2012 Det enkleste er ofte det beste? Sjekking er ikke komplisert. Det å møtes, være tiltrukket av hverandre og agere på dette, er tross alt det mest grunnleggende for at arten vår skal gå videre. Den kompliserte delen er som en illusjon skapt av sosiale normer og regler. KIS - keep it simple.
Gjest .-L-. Skrevet 3. juni 2012 #18 Skrevet 3. juni 2012 Sjekking er ikke komplisert. Det å møtes, være tiltrukket av hverandre og agere på dette, er tross alt det mest grunnleggende for at arten vår skal gå videre. Den kompliserte delen er som en illusjon skapt av sosiale normer og regler. KIS - keep it simple. Kommer annpå om man vil forstå det eller ikke :gjeiper: Dersom man faktisk prøver å forstå sjekking så er det ganske komplisert. Dog, man trenger jo ikke å forstå det for å være flink til å sjekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå