AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har ikke verdens beste kondis, men nå har jeg trent i 2 måneder. Stort sett styrke og litt kondisjon i gruppetimer. Men jeg skulle gjerne jobba mer med kondisjonen min. Problemet er at straks jeg begynner å jogge/løpe på tredemølla så brenner leggene mine så j... Jeg tåler fint å gå fort, veldig fort. Jeg går til og fra jobb hver dag, 3 km hver vei, i greit tempo, og jeg kan fint gå veldig fort på mølla. Men løper jeg.. Au. Vet ikke om det er krampe eller melkesyre, for det kommer jo så fort, og kjennes bare ut som at det brenner. Hva er greia? Hjelp, jeg vil jo løpe og bli sprek
i_hate_fat Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Jeg jogger en del på mølle, men jeg merker noe tilsvarende de dagene jeg er skikkelig slapp, sliten og ikke har spist nok - men, det pleier å fungere å bare "løpe igjennom det" for min del :-)
kisskissbangbang Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Det kan tyde på at du er dehydrert. Drikker du nok?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Magnesiummangel. Man får letter kramper om man mangler magnesium. Samt at kullsyre kan gi muskelkramper, så om du drikker noe med kullsyre bør du kutte ut dette. Og du bør helt klart vurdere nye joggesko, som er tilpasset deg via en løpetest. 2
Gjest Flowerbomb Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Er enig med Belle Gunnes, men vil tilføye at det høres rett og slett ut som om legge dine konstant er i spenn. Du skriver at du går fort i 3 km som jeg vil tro lett kan føre til at leggene blir stramme. Prøv å massere leggene før du løper, strekk dem ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå