AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Hei! Vi skal ut på en lengre flytur i sommer og er dritstressa for hva jeg skal pakke med i håndbaggasjen for å få minsten til å sitte sånn noenlunde i ro. En perifer venninne har kjøpt DS til sin 3 åring og jeg lurte på om det kunne fange oppmerksomheten hans en liten stund? Eller hva mener dere? Minien her er litt over 3 år. Vi har ipad, men øsnker ikke å ta med den.
Gjest Karina Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Nintendo DS er helt genial :-D De har spill til unger i alle aldre, også for oss litt større barn (les 26 år, hehe). Min nevø på 3 år har et dyrespill han er hektet på, husker ikke hva det heter, men bare spør i butikken :-)
kjole100 Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 DS er genialt ja! Både jeg som er voksen og mine søskenbarn i barnehagealder bruker den. Finnes kjempemange ulike spill!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Takk for svar! Mulig vi skal satse på en slik Men når jeg så på Elkjøp så finnes det jo mange ulike varianter, bl.a. 3DS og vanlig DS. Er det ikke nok med den billigste? Han er jo bare 3 år og spillene kan umulig være så avanserte, eller? Og er det noen som har konkrete tips til spill som passer i den alderen? Han elsker Disneys Cars og har sett at det finnes spill til DS, men aner ikke hvor avanserte de evt. er. Jeg har veldig lite peiling på dette som dere sikkert skjønner... :-/
Gjest uAnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 3DS skal ikke så små barn bruke uansett, så det løste seg selv
Eple:) Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Takk for svar! Mulig vi skal satse på en slik Men når jeg så på Elkjøp så finnes det jo mange ulike varianter, bl.a. 3DS og vanlig DS. Er det ikke nok med den billigste? Han er jo bare 3 år og spillene kan umulig være så avanserte, eller? Og er det noen som har konkrete tips til spill som passer i den alderen? Han elsker Disneys Cars og har sett at det finnes spill til DS, men aner ikke hvor avanserte de evt. er. Jeg har veldig lite peiling på dette som dere sikkert skjønner... :-/ Det jeg ville anbefale er vanlig DS først, fordi 3DS kan gi hodevondt om han ikke helt klarer å styre mellom 3D og ikke 3D. Og tror ikke det er så mange spill som har kommet til 3D enda som det er til den vanlige DSen. Anbefaler http://www.nintendo.no/ , der kan du gå inn på DS->spill, og legge inn hva du vil søke etter og se på ulike spill! Lykke til, og DS er noe man kan ha lenge, som det ofte kommer nye spil til! :D
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Åh, der ser dere! Takk for svar! Jeg har jo null peiling... :-/ Og takk for tips til side - skal sjekke det ut med en gang! 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Det jeg ville anbefale er vanlig DS først, fordi 3DS kan gi hodevondt om han ikke helt klarer å styre mellom 3D og ikke 3D. Og tror ikke det er så mange spill som har kommet til 3D enda som det er til den vanlige DSen. Anbefaler http://www.nintendo.no/ , der kan du gå inn på DS->spill, og legge inn hva du vil søke etter og se på ulike spill! Lykke til, og DS er noe man kan ha lenge, som det ofte kommer nye spil til! :D Det er virkelig ikke kun pga hodevondt at unger under seks ikke skal disponeres for 3D. Det kan trigge varige øyenskader på dem, og det er ikke noe som skjer veldig sjeldent heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå