Gjest Vena Cava Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 (endret) Ja dt er mitt eget barn jeg snakker om. Nå har jeg prøvd å legge henne i 2 fuckings timer. Og ikke faen om hun har tenkt å legge seg. Tror jeg blir gal i hodet........ Måtte bare få det ut. Endret 31. mai 2012 av Muff.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Takk, jeg har en ettåring... Been there, done that. Gå på et annet rom og finn deg ei pute å skrike ned i, pust dypt inn to-tre ganger, rist på skuldrene og på'an igjen. 1
Gjest Bobler Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Send henne hit, gubben er baby-sjuk og ikke faen om jeg skal ha unge nå! 13
Aldrisur Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Bare kom hit med henne! Jeg kan i hvert fall ha henne her et par tre dager sånn at du får hvilt deg litt. 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Ja takk, jeg er svært glad i barn. Spesielt med potetsalat og tyttebgærsyltetøy, og i den aldreren er de jo veldig møre også. 24
encore Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Vil ikke ha, selv om den kommer i fancy påtrykt papirpose Men jeg har en fem- seks par ørepropper du kan få, sånn for å døyve grininga.
Gjest BabyBlue Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Ja takk, jeg er svært glad i barn. Spesielt med potetsalat og tyttebgærsyltetøy, og i den aldreren er de jo veldig møre også.
Gjest Vena Cava Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Ja takk, jeg er svært glad i barn. Spesielt med potetsalat og tyttebgærsyltetøy, og i den aldreren er de jo veldig møre også. Haha vet ikke helt om jeg vil du skal spise henne. Da tror jeg jeg heller send henne til Aldrisur Men så er det ikke akkurat grining da. Men jun kjefter og er sint på meg fordi hun må legge seg... Jeg som skulle trene jillian michaels dvd og alt..... :-p
Nusseli Skrevet 31. mai 2012 #11 Skrevet 31. mai 2012 Vi kan byta, -om du istället vill ha en pojke i samma ålder som inte heller vill lägga sig. Hehe Vi är i samma båt
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #12 Skrevet 31. mai 2012 Haha vet ikke helt om jeg vil du skal spise henne. Da tror jeg jeg heller send henne til Aldrisur Aldrisur har grillen klar allerede, hun står og planlegger hagefest mens hun sikler på skoene sine. Ikke stol på henne. Ikke på noen andre "gode hjelpere" heller, jeg er tross alt ærlig om mine hensikter men i bunn og grunn planlegger vi det samme hele hurven. Jeg har den perfekte vinen liggende klar; samme årgang som jeg brukte til Hans og Grete i sin tid, så det er en eksklusiv årgang. Hans og Grete var dessuten eldre og seigere, så dette blir et gourmetmåltid! Det lureste er vel egentlig å beholde henne selv, men om du ombestemmer deg kan jeg garantere at jeg lager mye bedre tilbehør enn det Aldrisur klarer å få til! ! 4
Aldrisur Skrevet 31. mai 2012 #13 Skrevet 31. mai 2012 Aldrisur har grillen klar allerede, hun står og planlegger hagefest mens hun sikler på skoene sine. Ikke stol på henne. Ikke på noen andre "gode hjelpere" heller, jeg er tross alt ærlig om mine hensikter men i bunn og grunn planlegger vi det samme hele hurven. Jeg har den perfekte vinen liggende klar; samme årgang som jeg brukte til Hans og Grete i sin tid, så det er en eksklusiv årgang. Hans og Grete var dessuten eldre og seigere, så dette blir et gourmetmåltid! Det lureste er vel egentlig å beholde henne selv, men om du ombestemmer deg kan jeg garantere at jeg lager mye bedre tilbehør enn det Aldrisur klarer å få til! ! Ha ha, nå klarte du i hvert fall å skremme mammaen fra å gi bort snuppa si til fremmede. Og det var kanskje hensikten? 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #14 Skrevet 31. mai 2012 Har vært der et par ganger, og det er bra slitsomt. Det endte med at jeg rett og slett lot henne være våken. Deretter sliten neste kveld. Passe på at det ikke blir morro å være våken. Prøv i helgen. Med litt flaks så snur det seg.
Silfen Skrevet 31. mai 2012 #15 Skrevet 31. mai 2012 Jeg bytter glatt bort en fjortis mot en småttis. 2
Gjest Marillia ii Skrevet 1. juni 2012 #17 Skrevet 1. juni 2012 Aldrisur har grillen klar allerede, hun står og planlegger hagefest mens hun sikler på skoene sine. Ikke stol på henne. Ikke på noen andre "gode hjelpere" heller, jeg er tross alt ærlig om mine hensikter men i bunn og grunn planlegger vi det samme hele hurven. Jeg har den perfekte vinen liggende klar; samme årgang som jeg brukte til Hans og Grete i sin tid, så det er en eksklusiv årgang. Hans og Grete var dessuten eldre og seigere, så dette blir et gourmetmåltid! Det lureste er vel egentlig å beholde henne selv, men om du ombestemmer deg kan jeg garantere at jeg lager mye bedre tilbehør enn det Aldrisur klarer å få til! !
Gjest neeeeei er lei Skrevet 1. juni 2012 #18 Skrevet 1. juni 2012 Herlig at jeg ikke er alene..! Her er ikke leggingen et problem, men hun er utrolig klengete og vil ha oppmerksomhet 24/7. Kan ikke forlate henne på gulvet uten hyling og gråting. Noen som vil ha en unge på fanget/hoftene gjennom dagen så lenge denne streiken pågår?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #19 Skrevet 1. juni 2012 JA! byttes i en 16mnd gammel pøbel som bare finner på ugang hele dagen. :-p
Gjest annemor30 Skrevet 1. juni 2012 #20 Skrevet 1. juni 2012 Ja, takk begge deler;) Kom hit med dem dere Jeg er alene hele dagen,mine egne unger(4 stk) er på skolen;) Kanskje jeg skulle tilbydt meg å passe noen i nærheten her under streiken;) hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå