Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Driver med noen oppgaver på arbeid.. og får ikke løst alt selv, så da tyr jeg og spør om hjelp her :)

1. Hvordan løser man konfikter?

2.Hvilke rettigheter har brukere og pårørende i helsefaglige spørsmål?

3.Nevn miljøterapautiske målsetninger?

4.Hva menes med helse, miljø og sikkerhet?

på forhånd, takk for svar :)

Endret av Syden
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at disse spørsmålene er med arbeidssituasjoner i tankene? Hva heter oppgaven din/hva handler den om?

Leste faktisk denne artikkelen her på kvinneguiden nå nettopp; http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article761163.ece

Jeg vet ingenting om helsefag så jeg kan ikke hjelpe deg der, men Helse, miljø og sikkerhet (HMS) er noe alle bedrifter har, for å sikre at lover og forskrifter om hygiene, helse osv. ivaretas. Det er vel også pliktig å ha noen som er HMS-ansvarlig på sin arbeidsplass såvidt jeg vet. Man kan ofte melde seg på HMS-kurs for ulike yrkesgrupper, og på visse arbeidsplasser betyr det at man må f.eks ta ranskurs, førstehjelpskurs, hjertestarterkurs, ha egne IK-mat (internkontroll)-rutiner m.m.

• Liker 1
Skrevet

Jeg regner med at disse spørsmålene er med arbeidssituasjoner i tankene? Hva heter oppgaven din/hva handler den om?

Leste faktisk denne artikkelen her på kvinneguiden nå nettopp; http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article761163.ece

Jeg vet ingenting om helsefag så jeg kan ikke hjelpe deg der, men Helse, miljø og sikkerhet (HMS) er noe alle bedrifter har, for å sikre at lover og forskrifter om hygiene, helse osv. ivaretas. Det er vel også pliktig å ha noen som er HMS-ansvarlig på sin arbeidsplass såvidt jeg vet. Man kan ofte melde seg på HMS-kurs for ulike yrkesgrupper, og på visse arbeidsplasser betyr det at man må f.eks ta ranskurs, førstehjelpskurs, hjertestarterkurs, ha egne IK-mat (internkontroll)-rutiner m.m.

Helsefremmende arbeid er oppgaven :)

Skrevet

Hva sier lærebøkene dine om disse spørsmålene?

Skrevet

Hva sier lærebøkene dine om disse spørsmålene?

Ingenting, får ikke lærebøker når en er lærling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...