Gå til innhold

Hvor mye får jeg tilbake på skatten...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sjekket, men det er visst ikke alltid at det beløpet man fant ut for en stund siden, stemmer helt. Er det mulig å finne ut av det nøyaktige beløpet før penga er på konto?

Er bittelitt stressa, skal bestille ferie og er livredd for at stedet vi skal til er utsolgt innen penga er kommet inn. Har ønsket oss denne ferien her i flere år.

Og vet noen når datoen for utbetaling er?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datoen for utbetaling er en gang mellom slutten av juni og oktober, og kan bli forsinket av streiken, så jeg ville ikke gjort meg 100% avhengig av skattepengene. Nøyaktig beregning har jeg ikke peiling på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke handle ferietur for penger du ikke har tilgang på!

Som sagt, så kan skattepengene komme så sent som i oktober.

Om det blir utsolgt dit dere vil på ferie innen dere har skrapt sammen nok penger til å bestille, så finnes det tusener på tusener andre fine steder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trolig rett rundt null.

I foreløpig beregning som kom sammen med selvangivelsen skulle jeg få igjen 800 kroner, men da banken hadde rapportert feil tall (grrr) blir det nok enda mer skatt å betale.

Skrevet

Trolig rett rundt null.

I foreløpig beregning som kom sammen med selvangivelsen skulle jeg få igjen 800 kroner, men da banken hadde rapportert feil tall (grrr) blir det nok enda mer skatt å betale.

Så ferien står og faller på 800kr?

Eller er du muligens en annen AB som følte for å fortelle hva du fikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...