AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 For en gangs skyld må det være mulig å finne en meningsvenn! Reality_TV forpester hele tv-skapet mitt. Hva får dere egentlig ut av deT? Det er dumskap satt ut i system, hva er underholdende med det????? Kan noen fortelle meg? :rope: SNarest!!! :rope: Dere som liker reality-tv må jammen ha et snevert liv, og gud det er så kejdelig når folk uttaler seg på disse realitygreiene. De sier bare gørre ting. Hvis det var noen der som var SKIKKELIG intelligente kunne det kanskje vært noe. Konkurranser er kjedelige og det er gjerne bare sports greier, 71-grader nord og skikkelig lavmåls DRIT av big brother! Toppen av kransekaken må være disse "ung tenårings-singel-alenemamma som blir sponset av NAV og som bor på BYGDA". Seriøst, hvordan finner dere det underholdende? Er det folk som har så sykt behov for å føle seg så mye bedre? Er dere klar over at dere er LAVE mennesker med LAVE behov?! Det er direkte flaut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ps.... jeg ser aldri på programmene! De kommer opp når jeg trykker på tv-guide på fjernkontrollen! Og en annen detalj....... Jeg ser bare på tv 1-2 ganger i veka. :kjefte:
Gjest Rosaleen Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Hva får dere egentlig ut av deT? Jeg får ikke så mye ut av det, men av og til er det greit med enkel underholdning. Av og til orker man ikke se på dype serier der man må gruble mye. Jeg tar ikke meg selv så veldig høytidelig, og hvis folk dømmer meg ut ifra hvilke TV-serier jeg ser på, mener jeg det sier mer om dem. Jeg har sett på andre "dype" serier også, som Six Feet Under og Twin Peaks, men det er greit å variere litt. Det er dumskap satt ut i system, hva er underholdende med det????? Jeg vet ikke riktig hva som fenger, men når man først har sett et par episoder så klarer man ikke stoppe. Jeg tror det er en slags rus. Jeg er dessuten veldig interessert i menneskeskinnet, og det er moro å se hvor mange forskjellige mennesker det fins - for reality er jo ekte, i motsetning til veldig mange serier som bare er skuespill Dere som liker reality-tv må jammen ha et snevert liv, og gud det er så kejdelig når folk uttaler seg på disse realitygreiene. Meget mulig at livet mitt er snevert, men jeg forstår meg ikke på mennesker som har behov for å trykke ned andre på den måten. Det du skriver her er ikke saklig, det er bare et oppgulp av sinne uten saklige argumenter. Jeg velger å ta Paradise Hotel for akkurat hva det er, det er ikke slik at jeg sitter hypnotisert inni skjermen. De sier bare gørre ting. Hvis det var noen der som var SKIKKELIG intelligente kunne det kanskje vært noe. Men kan ikke du stille opp da, så får de med en som er intelligent??? Konkurranser er kjedelige og det er gjerne bare sports greier, 71-grader nord og skikkelig lavmåls DRIT av big brother! Men du trenger jo ikke å se på det. Hvorfor kaste bort energien på ting du ikke liker? Toppen av kransekaken må være disse "ung tenårings-singel-alenemamma som blir sponset av NAV og som bor på BYGDA". Seriøst, hvordan finner dere det underholdende? Er det folk som har så sykt behov for å føle seg så mye bedre? Er dere klar over at dere er LAVE mennesker med LAVE behov?! Det er direkte flaut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OK. Ps.... jeg ser aldri på programmene! De kommer opp når jeg trykker på tv-guide på fjernkontrollen! Og en annen detalj....... Jeg ser bare på tv 1-2 ganger i veka. Good for you 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå