Gå til innhold

Bilforsikring hos Trygg-Hansa?

Mrs. B

Anbefalte innlegg

Leste nylig at Trygg-Hansa er billige å forsikre bilen sin hos. Har ikke bedt om tilbud enda, men lurer på om det er noen andre her som bruker dem? Hva synes isåfall dere? Man må være 25 år for å tegne forsikring.

Beholder man den oppsparte bonusen sin om man skifter forsikringsselskap, eller må man begynne på nytt igjen?

Endret av Mrs. B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde Trygg Hansa og var veldig fornøyde med dem det første året. da prmien skulle fornyes høynet de prisen grandiosa mye, vilkårene ble også dårligere.

Da vi spurte om hvorfor fikk vi beskjed om at det vi hadde hatt på forrige året var et førsteårstilbud!!!! Gjett om vi byttet forrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Det var svinedyrt å forsikre bil hos dem for personer under 25, i alle fall. Mitt inntrykk er at de ikke vil ha bileiere under 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få et godt tilbud hos Trygg Hansa bør du være godt voksen, ha traust familiebil med liten motor og helst ikke bo i Oslo. Men da kan du få en god deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bildama

betaler 4600 i året for min 94 modell ... er over 25 da og har 75 % bonus. Men trygg hansa var billigst, tar årlig en forsikringsrunde for å sjekke hvem som er rimeligst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen, som forsikringen skal registreres på, har aldri fått noen skade med bil tidligere, og det er snakk om en såkalt "familiebil".

Endret av Mrs. B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prestekrage

Kan nok bestride teorien om at TH er billigst. Regnet tilbud på bilene våre. Volvo 85mod- ingen bruker under 24. var 2000.- billigere her jeg jobber ( da ikke regnet med rabatter)

Regnet også på renault laguna 00 md- var 4000.- billigere her jeg jobber...

Men jeg kan fortelle at for noen år siden var nok TH det billigste. Ga kjempe gode priser år 1. Så når år 2 kom økte premien VELDIG

men om pris er det eneste du er på jakt etter er det vært et forsøk. var jeg deg ville jeg prata med noen som hadde vært TH-kunde tidl. Spurt om hva som skjedde når det oppsto skade....

Tviler sterkt på at de er kunder i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...