Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte skyhigh curves igår, må bare prøve alt som er nytt selvom jeg egentlig foretrekker dyrere merker. Likte den kjempegodt bortsett fra lukta! Den lukter helt jævelig, nesten mugg jo! Det er ikke noe galt med den ellers, var lett og legge og ikke tørr, klumpet seg ikke så den kan ikke være gammel.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Hmm, jeg har ikke akkurat luktet på den, da, men den er sikkert uparfymert, så den lukter nok av ingrediensene.

Jeg personlig synes det er en av de beste mascaraene jeg har prøvd (og det sier ikke lite), så selv om den blir relativt fort tørr, blir den kjøpt om igjen og om igjen.

Skrevet

Ja, helt enig den er skikkelig bra! Mye bedre enn diorshow, den har så stor og tung børste. Har ikke akkurat for vane og lukte på mascaraer selv, men kunne ikke unngå å kjenne lukta når jeg åpnet den. Har en annen maybelline mascara også, lash discovery, men den lukter ikke sånn. Men det er vel bare å holde for nesa når jeg tar den på for denne var virkelig god! Takk for at du anbefalte den, ethereal!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg må lukte på min nå :roll: hmm, kanskje den luktet litt mugg-aktig? Uansett, den kom på markedet først for noen mnd siden, så det er sikkert ikke noe galt.

Jeg DIGGER det når billig=bra, og de fleste mascaraene fra Maybelline er kjempebra. Jeg kan være en merkesnobb i så mangt, men ikke på mascarafronten.

Skrevet

Helt enig! Jeg bruker bare dyre merker og kunne ALDRI tenke meg og smurt noe billig på huden, men på mascaraer er maybelline helt rå! Har aldri hatt en maybelline mascara jeg har vært misfornøyd med og jeg har prøvd omtrent alle! Så tror jeg skal slutte å kjøpe dyre mascaraer og holde meg til maybelline! Men jeg klarer meg aldri med en mascara, har gjerne 2 og 3 som jeg bytter på å bruke. Bruker gjerne diorshow oppå for å få mer volum men det er det eneste den duger til. Kommer ikke til på de innerste vippene med den.

Gjest Ethereal
Skrevet

Mascaraene til Biotherm er veldig bra, men tydeligvis undervurdert. Jeg liker IKKE YSLs Effet Faux Cils, eller DiorShow, eller HR Extravagant...

Gjest Zobel 28
Skrevet
Mascaraene til Biotherm er veldig bra' date=' men tydeligvis undervurdert. Jeg liker IKKE YSLs Effet Faux Cils, eller DiorShow, eller HR Extravagant...[/quote']

Jeg er også enig i at Biotherm er bra,jeg har en som heter "open eyes" og resultatet er bra. Vipperne er myke og svakt silkeblanke, men mascaraen smitter litt av i løpet av dagen. Det er ulempen, men jeg bruker den for det for den rett og slett er så utrolig behagelig. Jeg liker ikke når vipperne blir for stive. Det er ubehagelig og kan ha en tendens til å drysse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...