Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg virker det bare som de er te etter å bli overøset av komplimenter, spandert middag på, få blomster og andre gaver og overraskelser, snakke om seg selv og sitt, legge planer for hus, bil garasje og reising, pluss en liten baby med pene øyne de kan ligge å dulle med mens pappa er ute og livnærer dem.

Hva er galt med å bare ha itt sex og treffes i blant, uten å forvente at han lydig skal legge seg flat for henne å gjøre livet HENNES komplett?

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er erfaringen din burde du slutte å være en tøffel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er erfaringen din burde du slutte å være en tøffel.

Så du innrømmer at det ligger i kvinners natr å tråkke på menn de anser som tøfler? Sjarmerende. But thanks for proving my point.

• Liker 3
Gjest Søgni
Skrevet

Jeg skjønner at dette er en ironisering over den andre tråden, men likevel: Jo mer jeg leser om kvinner på KG, jo mer usikker blir jeg på om jeg er en.

• Liker 5
Gjest BabyBlue
Skrevet

Nei, vi er roboter...

Men seriøst, hvis du vil ha det casual, må du legge det frem slik helt fra starten av. Hvis du ikke sier noe tror jo kvinner at det kan bli et forhold på dere, og om du er opp i åra kan det også bli prat om hus, bil og unger. Noen blir jo litt desperate :gjeiper:

Gjest Chloè
Skrevet

Dere er kanskje fornøyde med "litt sex og 0 mas" , men vi trenger noe mer, dypere. Så hvis du ikke vil gi en kvinne det, kommer det til å være vannskelig å finne en. Vi har altfor masse følelser, deal with it

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Så du innrømmer at det ligger i kvinners natr å tråkke på menn de anser som tøfler? Sjarmerende. But thanks for proving my point.

Det gjør det ikke. Jeg tråkket aldri på xene mine selv om de fort kunne blitt en tøffel med rette dama. Altfor snille :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Dere er kanskje fornøyde med "litt sex og 0 mas" , men vi trenger noe mer, dypere. Så hvis du ikke vil gi en kvinne det, kommer det til å være vannskelig å finne en. Vi har altfor masse følelser, deal with it

Snarere mangel på empati og forståelse for menn, men flust med selvsentrerte emosjner er nok rikig. Dessuten kan de flølesene d snakker om kjøpes, med komplimenter, middager og blomster. Eller at han har så snille øyne da. Så så veldig dype er vel nepperelasjonene :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

hoho i vårt forhold var det motsatt jeg ville ha sex og selskap, han ville ha hus, bil, unge, hund og hele pakka, så jeg slenge meg på jeg :D

alle kompisene mine vil ha et skikkelig forhold ikke noe in ut by by greier..

TS er nok veldig ung eller bare dum :)

Skrevet

Nei, kvinner har ingen følelser, absolutt ingen. Vi er helt døde på innsiden.

...Trenger man flere følelser for å møtes for sex uten å forvente at han skal lydig legge seg ned enn for å ønske seg familie?

Gjest tancos
Skrevet

Manipulerer, lyver, baksnakker, sprer flaske rykter og elsker God Kveld Norge og Se OG HØR. De har definitivt ikke følelser, for andre.

• Liker 2
Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Manipulerer, lyver, baksnakker, sprer flaske rykter og elsker God Kveld Norge og Se OG HØR. De har definitivt ikke følelser, for andre.

Ikke glem at vi også driver villedende markedsføring, siden vi bruker bh og sminke.

Endret av Søgni
  • Liker 2
Skrevet

Ikke glem at vi også driver villedende markedsføring, siden vi bruker bh og sminke.

Kvakksalver. :pisk:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg skjønner at dette er en ironisering over den andre tråden, men likevel: Jo mer jeg leser om kvinner på KG, jo mer usikker blir jeg på om jeg er en.

Dagens :skratte:

+1 for den Søgni

Skrevet

Kvinner er som menn - individer.

Enough said.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinners følelser merkes best når de godter seg over menns mislykke. :filer: Jeg har aldri møtt en kvinne som har elsket noen andre enn seg selv. Tøm og røm.

Skrevet

Øh, det var ikke det jeg skrev i det hele tatt. Hvis menn lar seg bli tråkka på av en kvinne er ikke det en kvinnes natur.

Gjest .-L-.
Skrevet

For meg virker det bare som de er te etter å bli overøset av komplimenter, spandert middag på, få blomster og andre gaver og overraskelser, snakke om seg selv og sitt, legge planer for hus, bil garasje og reising, pluss en liten baby med pene øyne de kan ligge å dulle med mens pappa er ute og livnærer dem.

Trololol?

Hva er galt med å bare ha itt sex og treffes i blant, uten å forvente at han lydig skal legge seg flat for henne å gjøre livet HENNES komplett?

Flere damer som har dette synet :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Kjempe dyp, like dyp som lommeboka til mannen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...