Gå til innhold

Diane

Smilla78

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med kviser, har derfor lyst å bytte pillemerke fra trinordiol til diane. Men legger man på seg av diane? Har ikke lyst til det nemlig, vil heller gå ned litt. Har brukt trinordiol i 4 år nå, men føler at jeg har lagt på meg og fått flerre kviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bivirkningene varierer veldig fra person til person så du må nok bare prøve og se.

Har hørt at mange er veldig fornøyde med Yasmin. Søsteren min byttet til de etter å ha prøvd mye annet somm hun bare fikk kviser av. Hun er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Selv har jeg prøvd begge merkene, hadde først Trinordiol, byttet til Diane pga mye kviser, men gikk da opp i vekt og byttet til Trinordiol i gjen som jeg er veldig fornøyd med, har ikke så mye kviser av den nå.

Tror dette med P-piller er høyst individuelt for alle med tanke på hva en tåler og ikke tåler. Jeg anbefaler at du rådfører deg med legen og muligens prøver å bytte for en periode. Det er jo fult mulig å bytte tilbake igjen. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesol ikke innl.

Jeg går på Diane nå, er ikke så vanvittig fornøyd at det gjør noe akkurat. :roll: Har gått opp ett oar tre kilo, ikke fått nevneverdig bedre hud enda jeg har gått på dem i snart ett år. Trinordiol fikk jeg litt svingninger av, mens yasmin var helt greie. vurdere å bytte til yasmin igjen, men jeg må vente litt. Har rotet bort så mange resepter på ppiller at legen bare ler når jeg kommer hver tredje måned, stressa som fy, fordi brettet er tomt og apoteket stenger om tjue minutter :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på Diane i flere år før jeg skiftet til Marvelon for en mnd. siden. La ikke på meg av Diane og den hjelpte veldig bra på kviser. Nå blir det "spennende" å se om kvisene kommer tilbake eller er borte for godt. Kan ihvertfall anbefale Diane på det sterkeste men tror nok det er veldig individuelt hvilke bivirkninger man evt. får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på Diane i et år, var plaga med kviser og mye hårvekst fra navlen og ned rundt bikinilinja, samt på legger og lår....

men Diane har ikke hjulpet særlig mot dette. Kvisene har tidvis forsvunnet en liten stund, så kommet tilbake og hårveksten er like ille.

Men jeg har ikke gått opp i vekt eller mistet seksualdriften...

I det siste har jeg fått blødningsforstyrrelse, blødd litt utenom mens, en mindre vanlig bivirkning av diane har jeg lest. Får oppsøke lege om det skjer mer tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte Diane i mange år, og var svært fornøyd. Kvisene ble borte etter ca fire-fem måneder og jeg gikk ikke opp i vekt. Da jeg sluttet med dem fordi jeg skulle prøve å få barn, kom derimot kvisene tilbake igjen, gradvis. Så de hjelper kun når du bruker dem.

Nå bruker jeg Yasmin og tetracyclin i tillegg. Fornøyd med det også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...