AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Hei. Hunden min løp etter noen duer ute på plenen her om dagen, men bråstoppet og haltet plutselig på ene framfoten. Han er 10 år, litt tjukk (besteforeldrene mine fôrer han litt vel mye i forhold til mosjoneringen, det jobbes med), men ellers frisk. Han har tidligere gått på en (vellykket) kur med tabletter for betennelse i et bak-kne, men nå er det altså ene fremfoten. Kan han ha fått betennelse, og "plutselig" merket det da han løp i hagen? Eller kan det være forkalkning e.l.? han er litt bedre nå, men småhalter enda. Normal matlyst og godt humør. Har ring veterinær, men pga at vi bor på et lite sted, så hadde de ikke smådyrtime før uti neste uke (de prioriterer vel gjerne større dyr i disse lammingstider). Vurderer å dra til nabobyen og ta en sjekk der...
Hesitation Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Jeg forventet å lese om et menneske som var halvt hund, haha.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Jeg ville ventet en dag etter han begynte å halte, og om det ikke ble bedre ville jeg sett om det gikk an å få time i nabobyen. Han kan a forstrukket noe i beinet eller tråkket på noe, og da går det som regel relativt fort over. En annen forklaring om han har vært i en god del mer aktiv enn han pleier de siste timene før skaden er at han rett og slett er støl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå