Gå til innhold

Brudgommens klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge før vielsen ordnet dere med/ har dere planer om å ordne klær til brudgommen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vi ordne i februar en gang, i følge Supermannen...

Skrevet

Han har værsågod å bruke gooood tid :-?

Skrevet

OK, fortsatt god tid da. Tipper vi ordner det i april en gang jeg.

Skrevet

Skal begynne å ordne med det når han kommer hjem fra England om to uker. Vet jo aldri om ting har bestillingstid...

Skrevet

Vi har enda leeeenge igjen, men jeg svarer likevel. :wink: Jeg blir å sende han på Fru Larsen i forhold til det tidsskjemaet som står i Ditt Bryllup. :)

Skrevet

Det meste er ordnet for lenge siden. Han skal brue sjaketten sin som han har hatt i noen år. Men han skal selvsagt ha ny skorte, vest(?), slips og sko. Det får han ordne selv! der stoler jeg på ham 100%.

Skrevet

Vel, det spørs jo hvordan dere skal ordne antrekket hans! Skal han kjøpe, leie, låne? Amelie-mannen var hos Brudekjolen (i Oslo) og leide sjakett forrige lørdag, og da fikk vi beskjed om at vi var seint ute :o

Så alt er jo relativt :blunke:

PS: gifter oss forresten 12. juni...

Skrevet
Amelie-mannen var hos Brudekjolen (i Oslo) og leide sjakett forrige lørdag, og da fikk vi beskjed om at vi var seint ute

PS: gifter oss forresten 12. juni...

Vi gifter oss 1 mnd før dere, og vi skal til Brudekjolen denne uken. Har bestilt tid, men de sa ingenting om at vi var sent ute selv om jeg sa at det kun var 3 mnd til vi gifter oss....De sa faktisk at vi kanskje burde drøye det en måneds tid for da fikk de inn nye antrekk :-)

Men siden alt ordner seg for kjekke folk, så er jeg ikke det miiiiiiinste bekymret for verken hans eller mitt antrekk.

Skrevet
Vi gifter oss 1 mnd før dere, og vi skal til Brudekjolen denne uken. Har bestilt tid, men de sa ingenting om at vi var sent ute selv om jeg sa at det kun var 3 mnd til vi gifter oss....

Hmm... Mystifistisk :-? Har ingen forklaring på dette, jeg... Uansett - alt ordner seg, som du sier!

Skrevet

Vi skal brokade til min kjære og på brudekjolen as ioslo får de nye antrekk nå i februar,så vi skal dit i slutten av feb og leie til han...

Skrevet

Driver og maser litt på ham om dette for tiden. Tenkte vi skulle dra å prøve antrekk på lørdag hvis vi får det til.

Greit med alt som er gjort :)

Skrevet

Det ble gjort på lørdag. Damen i butikken syns vi var tidlig ute, men heller det enn at det er lite utvalg igjen. Vi leier klær til han da han skal ha kjole og hvitt.. Det er forresten mye billigere på Festantrekk i Strøget ved Eldorado enn på Brudekjolen. Vi betalte 1050 for kjole og hvitt + 80 om man vil ha sko, og dette koster 1700 på Brudekjolen .. I tillegg er det en litt eldre gammel dame som hjalp til og hun er mye koseligere enn de på Brudekjolen - syns vi da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...